شماره ۴۲۳ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۹ آبان
صفحه را ببند
حاشیه‌های ‌هافبک عراقی تمامی ندارد


جنجال کرار
شهروند| نام جاسم کرار که می‌آید، تن هواداران استقلال به لرزه می‌افتد.‌ اگرچه هافبک بی‌نظم عراقی از ابتدای فصل خلأ استقلال را در میانه میدان به خوبی پر کرده اما با بهانه‌های گوناگون هر بار به دلیلی استقلال را وارد حاشیه کرده است.
اخطاری که مشکوک بود
اختلافات پیش آمده میان ‌هافبک عراقی استقلال با این باشگاه وارد فاز تازه‌ای شده است. او که پس از دریافت کارت زرد در دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز دربی حساس تهران را از دست داد، قصد پیوستن به اردوی تیم‌ملی فوتبال کشورش را داشت که مسئولان باشگاه این اجازه را به وی ندادند. اتفاقی که باعث شد کرار با حالت قهر باشگاه استقلال را ترک کند، البته او چند ساعت بعد نظرش عوض شد.
استقلال علیه کرار
در چنین شرایطی مسئولان باشگاه استقلال مواضع تندی را علیه این بازیکن گرفته‌اند. به نظر می‌رسد آنها که از بی‌انضباطی‌های اخیر این بازیکن به ستوه آمده‌اند، میرشاد ماجدی سرپرست تیم را پیشقدم کرده‌اند تا پاسخ کرار را بدهد. ماجدی در این‌باره می‌گوید: «پس از بازی با تراکتورسازی کرار نامه‌ای آورد که خواهان رفتنش به عراق و حضور در تیم‌ملی بود. در حالی ‌که فدراسیون فوتبال باید این نامه را در اختیار باشگاه قرار می‌داد. بنابراین باشگاه استقلال تا زمانی‌که حقیقت ماجرا روشن نشود اجازه خروج کرار را از ایران نمی‌دهد و او فعلا در اختیار کمیته انضباطی است.»
پاسخ تند‌ هافبک عراقی
این صحبت‌ها سبب شد تا بازیکن عراقی لب به واکنش بگشاید. کرار در این‌باره عنوان می‌کند: «نامه دعوت من 3بار به باشگاه ارسال شده است اما باشگاه می‌گفت نیامده! خیلی ناراحتم و متأسف که مرا متهم می‌کنند که به عمد کارت زرد گرفتم تا به تیم‌ملی کشورم بروم. خیلی بد است چنین تهمتی به من می‌زنند. من هرچه می‌کشم از دست ماجدی است. خود او بود که ماجرای مالیات مرا پیگیری نکرد و همه این مشکلات را به‌وجود آورد.»
کرار رفتنی است؟
به نظر می‌رسد با توجه به این‌که فصل نقل‌وانتقالات نیم‌فصل نزدیک است، مسئولان استقلال منتظرند ببینند آیا می‌توانند جایگزین مناسبی برای کرار جذب کنند یا خیر که اگر این‌طور شد، عذر‌ هافبک عراقی را بخواهند. باید دید بعد از بازی دربی چه اتفاقاتی در این‌باره رخ می‌دهد.

 


تعداد بازدید :  288