شماره ۱۳۲۴ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۸ دي
صفحه را ببند
ورزش جهان

 مخالفت با ادغام تیم ‌هاکی زنان کره‌جنوبی و شمالی|  هفته‌ گذشته در پی مذاکرات دو کره در رابطه با حضور کره‌شمالی در المپیک زمستانی 2018، پیشنهادهایی درباره تشکیل تیم مشترک ‌هاکی بانوان این دو کشور مطرح شد. با این‌حال، مربی تیم‌ هاکی بانوان کره‌جنوبی با این تصمیم مخالف و معتقد است که ادغام تیم‌ هاکی بانوان کره‌شمالی و کره‌جنوبی به بازیکنان او آسیب می‌رساند.
ابراز تنفر پدر رایان گیگز از پسرش|  رایان گیگز مدت‌هاست با پدرش رابطه خوبی ندارد و بعد از طلاق پدر و مادرش تصمیم گرفت نام خانوادگی مادرش یعنی گیگز را برای خود انتخاب کند. دنی ویلسون، پدر رایان گیگز درباره انتخاب فرزندش به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی ولز گفت: ‌«سرمربی تیم‌ملی ولز باید کسی باشد که همه به او احترام بگذارند نه یک آدم مثل او که بوی انزجارکننده‌ای می‌دهد. من اول از همه باید بگویم که او را پسر خودم هم نمی‌دانم که بخواهم اسمش را بر زبان بیاورم و در این مصاحبه به او بازیکن سابق خواهم گفت. او به جای این‌که حامی برادر خود باشد، به بدترین شکل ممکن به او خیانت کرد و از پشت به او خنجر زد و حتی حاضر به عذرخواهی هم نشده است. من باید به دلیل افتخاراتی که او کسب کرده است یک پدر خوشحال باشم و به فرزندم افتخار کنم ولی الان خجالت می‌کشم که او پسر من است.»
دلیل محرومیت سه‌جلسه‌ای آرسن ونگر|  اتحادیه فوتبال انگلیس با انتشار بیانیه‌ای، دلایل محرومیت سه‌جلسه‌ای آرسن ونگر، سرمربی آرسنال را اعلام کرد. در این بیانیه از قول مایک دین آمده است: «وقتی بعد از بازی وارد رختکن شدیم، آقای ونگر پشت سر ما در چهارچوب در ایستاد و از مامور انتظامات خواست تا او را به داخل راه بدهد. او خیلی تهاجمی بود، به سمت ما آمد، انگشتش را به‌سوی من گرفت و بارها گفت که تو صادق نیستی. من جواب دادم: پس می‌گویی که من شما را فریب دادم؟ او جواب داد: من همان که گفتم را می‌گویم، تو صادق نیستی. او بعد گفت: تو این کار را قبلا هم بارها برای ما انجام داده‌ای، تو باید یک حرفه‌ای باشی. کار تو شرم‌آور است.»


تعداد بازدید :  214