شماره ۱۳۲۴ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۸ دي
صفحه را ببند
هفته نامه

اتفاق هفته
همانطور که پیش‌بینی می‌شد، سیدرضا صالحی‌امیری با کنارزدن همه رقبای خود توانست به‌عنوان ریاست کمیته ملی المپیک دست پیدا کند. پست ریاست این کمیته تنها دو کاندیدا داشت که محمود خسروی‌وفا قبل از برگزاری انتخابات کناره‌گیری کرد و رضا صالحی‌امیری تنها نامزد باقیمانده برای پست ریاست شد تا ریاستش قطعی شود. درباره انتخاب او به‌عنوان رئیس کمیته ملی المپیک شایعات زیادی مطرح شد و عده‌ای معتقد بودند؛ او به‌عنوان گزینه وزارت ورزش توانست این پست را از آن خود کند.

چهره هفته
باشگاه استقلال بعد از فسخ یک‌طرفه قرارداد مجتبی جباری، باعث عصبانیت شدید این بازیکن شد. جباری که از هفته‌های ابتدایی لیگ توسط علیرضا منصوریان از تیم کنار گذاشته شد، با آمدن شفر هم نتوانست به استقلال برگردد. بالاخره باشگاه استقلال با فسخ یک‌طرفه قرارداد او با باشگاه تکلیف این بازیکن را یکسره کرد اما مجتبی حسابی از این کار باشگاه عصبانی شد و با انتقادات تند باشگاه را تهدید کرد که جدایی او تبعات سنگینی برای استقلال خواهد داشت. اغلب بازیکنان استقلال به همراه هواداران این تیم خواستار بازگشت مجتبی بودند اما سرانجام این اتفاق رخ نداد.

طنز هفته
سوشا مکانی دروازه‌بان پرحاشیه فوتبال ایران که به دلیل محرومیت نمی‌توانست در لیگ برتر بازی کند، بعد از حدود دو‌سال دوری از فوتبال ایران با حضور در تیم صنعت نفت برگشته و قصد دارد بار دیگر به تیم‌ملی برسد. دروازه‌بان خبرساز فوتبال ایران که حاشیه‌های زیادی را در سال‌های گذشته تجربه کرده، همچنان با پوشش عجیب خود حاشیه‌ساز است و می‌گوید؛ کسی نباید درباره مدل لباس‌پوشیدن او صحبت کند. او هفته اخیر مصاحبه عجیبی با یکی از رسانه‌ها داشت و از کسانی که باعث محرومیت او شدند، انتقاد کرد. سوشا اعتقاد دارد؛ توبه کرده و چون دلش پاک است، توبه‌اش قبول شده است!

لایک هفته
امیر قلعه‌نوعی در هفته‌های اخیر علاوه بر این‌که در زمین فوتبال نتایج خوبی گرفته و به مربی محبوبی نزد هواداران ذوب‌آهن تبدیل شده، خارج از مستطیل سبز هم به چهره‌ای ویژه تبدیل شده است. او در هفته‌های اخیر مصاحبه‌های جالبی داشته که در آنها به مسائل مهم جامعه و دغدغه‌های اجتماعی اشاره کرده است. قلعه‌نوعی در یکی از مصاحبه‌هایش با انتقاد از عدم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها از مسئولان خواست زمینه آزادشدن ورود بانوان به استادیوم‌ها را فراهم کنند. قلعه‌نوعی درهفته‌ای که گذشت، از صداوسیما که در روز عزای عمومی بابت از دست‌رفتن دریانوردان ایرانی برنامه طنز پخش کرده بود، روی آنتن برنامه زنده حالا خورشید به تندی انتقاد کرد.


تعداد بازدید :  271