شماره ۴۲۳ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۹ آبان
صفحه را ببند
گزیده خوانی

   بسته گرانی آب و برق به دولت رفت| علیرضا دایمی معاون برنامه‌ریزی وزیر نیرو از آغاز مطالعات اجرای فاز سوم قانون هدفمندی یارانه‌ها در دولت خبر داد و اعلام کرد: وزارت نیرو سناریوهای افزایش قیمت آب و برق را به دولت ارسال کرد. به گفته او سناریوهای وزارت نیرو برای افزایش قیمت آب و برق متناسب با افزایش نرخ تورم در کشور به هیأت دولت ارسال شده است.
  ابطال مجوز واحدهای مسکونی در شالیزارها |مهدی تحصیلدار، مدیرکل دفتر فنی و تهیه طرح‌هادی بنیاد مسکن گفت: هرگونه تخلف از طرح‌ هادی در روستاها، منجر به شکایت و پیگرد قانونی خواهد بود و اگر در زمین‌هایی که شالی‌کاری در آنها صورت می‌گیرد مجوز مسکونی صادر شود، آن مجوز باطل است. به گفته او اگر در زمین‌های کشاورزی خلافی صورت گیرد بنیاد مسکن متخلف را به مراجع ذیربط معرفی می‌کند.
  فروشگاه‌های زنجیره‌ای، خواربارفروش‌ها را فلج کرده‌اند| صفر فرهمندجم رئیس اتحادیه خواربارفروشان تهران گفت: با توجه به بازشدن فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای که تخفیفاتی نیز در اجناس خود می‌دهند، واحدهای صنفی خواربارفروشی فلج شده‌ و جوابگوی هزینه‌های خود نیستند. او افزود: فروشگاه‌های بزرگ که اجناس خود را معمولا پیش‌خرید کرده و تخفیفی نیز در برخی اجناس در نظر می‌گیرند درحالی‌که خرده فروشان اجناس خود را از بنکداران می‌خرند و با سود 10 تا 12‌درصدی می‌فروشند.


تعداد بازدید :  290