شماره ۴۲۳ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۹ آبان
صفحه را ببند
مشاور فرهنگی رئیس‌جمهوری:
انتخاب سرافراز معنادار است

انتخاب محمد سرافراز به‌عنوان رئیس جدید سازمان صداوسیما پرسش‌هایی را پیرامون نحوه مدیریت و ادامه روند کاری صداوسیما، ایجاد کرده است. برخی چون حسام‌الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس‌جمهوری بر این باورند که انتصاب سرافراز برای اهالی رسانه و افرادی که دغدغه مدیریت آینده صداوسیما را دارند، بسیار معنادار است.
آشنا که روز گذشته در همایش بین‌المللی مدیریت رسانه سخن حضور پیدا کرد با اشاره به مدیریت جدید در این سازمان اظهار کرد: مشاور دولت از نقش‌آفرینی سرافراز استقبال می‌کند و همکاری‌های روشنی را بین دولت و صداوسیما در روزهای آتی پیش‌بینی می‌کند.
آشنا ابراز امیدواری کرد که در دوره جدید ریاست صداوسیما از بسیاری سوءتفاهم‌ها و سوء تدبیرها جلوگیری شود و گفت: به نظر می‌آید تجربه‌های رئیس جدید سازمان صداوسیما کلید گشایش بسیاری از مشکلات باشد.
مشاور رئیس‌جمهوری اظهار کرد: در مدیر جدید رسانه ملی علاوه بر تجربه، دانش و مهارت هم وجود دارد و امیدوارم این انتصاب برای آینده کشور نوید همکاری اثربخش بین دستگاه‌ها شود.
آشنا خاطرنشان کرد: معتقدم در دوره جدید سازمان صداوسیما باید تصمیمات سخت گرفته شود و جراحی‌هایی در جهت تقویت اعتماد ملی به رسانه ملی صورت پذیرد.
مشاور فرهنگی رئیس‌جمهوری افزود: امیدواریم در دوره جدید بیش از گذشته با تصمیمات علمی، چشم و ذهن مردم از رسانه‌های بیگانه منحرف و توجه شهروندان به رسانه‌ای که از پول و امکانات ملی تغذیه می‌شود، بیشتر معطوف شود.
آشنا ادامه داد: رئیس جدید سازمان صداوسیما باید تلاش‌های بسیار سختی برای برگرداندن بسیاری از هنرمندان، مدیران و کارآفرینانی داشته باشد که می‌توانستند در رسانه ملی همکاری کنند؛ اما درِ این سازمان روی آنان بسته بود.
مشاور فرهنگی رئیس‌جمهوری گفت: سازمان صداوسیما در دوران جدید مدیریت خود، نیازمند جراحی درجهت تقویت اعتماد ملی به رسانه ملی است. باید مدیران رسانه ملی باور کنند که مردم حق انتخاب دارند و فقط با فشار دادن یک دکمه از ذهن مخاطبان حذف می‌شوند.


تعداد بازدید :  301