شماره ۴۲۳ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۹ آبان
صفحه را ببند
ادامه جست‌وجوها برای یافتن قایقران گمشده

شهروند| شادی سرخیل، عضو ۲۱ساله تیم قایقرانی بندر انزلی که روز شنبه برای تمرین قایقرانی به مرداب انزلی رفته بود به دلیل واژگونی قایق ناپدید شد. با گذشت 34 ساعت امدادگران جمعیت هلال‌احمر هنوز موفق به پیدا کردن جسد این قایقران نشده‌اند. این دختر جوان از 5‌سال پیش وارد تیم منتخب قایقرانی گیلان شده بود. شادی سرخیل به همراه 12 نفر دیگر و 2 قایق موتوری دیگر در پیست قایقرانی تالاب انزلی درحال تمرین بود که در مسابقات کشوری سه‌شنبه آینده شرکت کند اما به دلایل نامعلوم قایق وی واژگون شد و قبل از این‌که این قایق زیر آب برود، پیکر این قایقران به زیر آب رفت.
حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال‌احمر در مورد این حادثه گفت: ممکن است دلیل بروز این اتفاق سرمای هوا یا گرم بودن بدن وی باشد.  
وی افزود: بلافاصله پس از واژگونی قایق، تیم‌های جمعیت هلال احمر، نیروی دریایی و دریابانی انزلی در جست‌وجوی پیکر این ورزشکار هستند اما هنوز موفق به پیدا کردن پیکر بی‌جان این دختر نشده‌اند.  25 غواص جمعیت هلال احمر، نیروی دریایی و دریابانی انزلی در جست‌وجوی پیکر شادی سرخیل هستند. به گفته وی، جست‌وجوها تا یافتن عضو تیم قایقرانی انزلی همچنان ادامه دارد.


تعداد بازدید :  152