شماره ۱۳۱۲ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ دي
صفحه را ببند
خارج از گود‌

شانس به کشتی آزاد ایران رو کرد| درحالی ‌که تیم‌ملی کشتی آزاد ایران با قرارگرفتن در رده نهم مسابقات جهانی 2017 در پاریس فرانسه شانس حضور در جام‌جهانی 2018 را از دست داده بود، اخیرا اتفاقات دیگری رخ داده که باعث شده شانس به آزادکاران ایرانی رو کند. طبق نامه‌ای که از سوی اتحادیه جهانی کشتی به فدراسیون ایران رسیده، تیم‌ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۱۸ دعوت شده است. مسابقات جام‌جهانی کشتی آزاد با حضور ۸ تیم برتر جهان در فروردین‌ماه سال ۹۷ در آمریکا برگزار می‌شود.
مس در یک‌قدمی قهرمانی لیگ فوتسال|  هفته بیست‌وپنجم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتسال امروز (پنجشنبه) برگزار می‌شود و در مهمترین بازی، گیتی‌پسند اصفهان میزبان مس سونگون است. گیتی‌پسند که هفته قبل با شکست مقابل فرش‌ آرا، شانس قهرمانی را از دست داد، برای کسب مقام نایب قهرمانی می‌جنگد. اما مس برای رسیدن به جام، تنها به یک امتیاز از دو بازی باقیمانده نیاز دارد. حمید بی‌غم سرمربی مس اعلام کرده، برای بازی آخر با «شهروند» برنامه‌ریزی کرده و نمی‌خواهد مقابل گیتی‌پسند به آب و آتش بزند. از همین‌رو بازیکنان دوکارته مس مقابل گیتی‌پسند به میدان نخواهند رفت.
سنگ‌نورد ایرانی در آستانه رکوردی رویایی| اتحادیه بازی‌های جهانی، ورزشکار برتر‌ سال 2017 را از میان برترین‌های مسابقات 2017 لهستان و به انتخاب کاربران خود معرفی خواهد کرد. براین اساس، رضا علیپور برترین ورزشکار مرد در دومین شب بازی‌های جهانی که با کسب نخستین مدال طلای ایران در این بازی‌ها عنوان برترین ورزشکار ماده سرعت سنگ‌نوردی را به خود اختصاص داد، در میان کاندیداهای ورزشکار برتر این دوره از رقابت‌ها قرار دارد. علیپور در این‌باره گفت: «از این موضوع خیلی خوشحالم و انتخاب‌شدنم مسئولیتم را سنگین‌تر می‌کند. غیر از من، 9نفر دیگر هستند که با توجه به رکوردی که دارم، شانسم زیاد است.»
استارت زنان کشتی‌گیر زیرنظر مربی اوکراینی| اردوی تیم‌ملی کشتی کلاسیک بانوان روزهای 4 تا 13 بهمن‌ماه و در اصفهان نخستین اردوی تیم‌ملی کشتی کلاسیک بانوان برگزار می‌شود. فدراسیون کشتی نفرات دعوت‌شده به اردو را رسانه‌ای و اعلام کرد، برای نخستین‌بار آنا واسلینکو سرمربی اوکراینی هدایت زنان کشتی‌گیر ایران را برعهده خواهد گرفت.


تعداد بازدید :  416