شماره ۱۳۱۲ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ دي
صفحه را ببند
سینمای جهان

دارن آرنوفسکی که امسال با ساخت فیلم مادر حسابی جنجال‌ساز شد، در مصاحبه با ایندی‌وایر گفته؛ دلش نمی‌خواهد سراغ ساخت هیچ فیلمی برود و چون در این مدت روزی 20ساعت کار کرده، نیاز به استراحت دارد. فیلمساز 48ساله آمریکایی درباره دلایل خستگی مفرطش گفته؛ روند فشرده ساخت مادر چنان فشاری به روح و روانش آورده که فعلا جز تماشای سریال‌های تلویزیونی محبوبش ازجمله ریک و مارتی و بازی تاج و تخت قصد انجام هیچ کار جدیدی را ندارد.

آسوشیتدپرس نوشته که پگی کامینز ستاره سینمای کلاسیک در سن 92سالگی درگذشت. دلیل مرگ این ستاره سینما حمله قلبی عنوان شده است. کامینز که فعالیت حرفه‌ای‌اش را در 13سالگی در صحنه تئاتر لندن آغاز کرد؛ با بازی در فیلم نوآر دیوانه تفنگ به اوج شهرت رسید. این همان فیلمی است که بعدتر گفته شد که الهام‌بخش فیلمی مانند بانی و کلاید و کل موج نو فرانسه شده است. فرار و سگدانی دیگر فیلم‌های معروف کارنامه پگی کامینز هستند.

آیشواریا رای به درام دلهره‌آور شب و روز پیوست. ورایتی می‌نویسد؛ درحالی‌ که بازسازی فیلم کالت‌شده شب و روز، روز به روز بیشتر به گوش می‌رسد، صحبت از حضور آیشواریا رای نیز در این فیلم به همین نسبت زیاد می‌شود. این فیلم که براساس نسخه‌ سال 1967 شب و روز که باعث رونق ژانر ترس و دلهره در بالیوود شد، جلوی دوربین می‌رود، قرار است تمام صحنه‌هایش در یک کشور اروپایی فیلمبرداری ‌شود.


تعداد بازدید :  471