شماره ۱۳۱۲ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ دي
صفحه را ببند
موسیقی

احسان خواجه‌امیری که قرار بود امروز کنسرتی را در سالن سینما سپهر ساری برگزار کند، به دلیل شرایط نامناسب این روزها این کنسرت را لغو کرد. این خواننده در یادداشتی نوشته: با توجه به شرایط پیش‌آمده از اونجایی که خیلی از هموطنانم این‌روزها حالشون خوب نیست، صلاح دونستیم کنسرت ساری رو به تاریخ دیگری موکول کنیم. در بخش دیگری از نامه آمده: از استرس زلزله و آلودگی هوا و گرونی‌های لحظه به لحظه و مسائل دیگه پیر شدیم. امیدوارم هرچه زودتر حال مردم کشورم را خوب ببینم.

 مراسم تشییع پیکر منوچهر لشگری آهنگساز درحالی از مقابل خانه هنرمندان انجام شد که هیچ‌یک از مسئولان و دست‌اندرکاران خانه موسیقی حضور نداشتند. به این دلیل در این مراسم چنین عنوان شد: برای مراسم عروسی کارت دعوت ارسال می‌شود ولی برای بدرقه کسی را دعوت نمی‌کنند و جای تأسف دارد که یکی از هنرمندان را بدون جایگزین‌مان این‌گونه بدرقه می‌کنیم. گمان نمی‌کنم دیگر از این‌گونه کارها خلق شود؛ چراکه دیگر امثال بیژن ترقی، معینی کرمانشاهی، رهی‌معیری، یگانه، نواب صفا، تجویدی، خرم، یاحقی و این‌چنین بزرگانی را نداریم.

 سالار عقیلی در جشن کانون ادبی زمستان مورد تجلیل قرار گرفت. خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا گزارش می‌دهد که جشن دوازدهمین سالگرد تأسیس کانون ادبی زمستان با تجلیل از سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی همراه شده است. در این مراسم سالار عقیلی به خاطر فعالیت‌هایش در عرصه موسیقی و آواز ایرانی مورد تقدیر قرار گرفت. در این مراسم عقیلی به همراه همسرش حریر شریعت‌زاده روی صحنه حاضر شد و با پیانونوازی همسرش، قطعه‌هایی را اجرا کرد. همچنین کاوه آفاق و شهرام شکوهی هم در این مراسم به اجرای برنامه پرداختند.


تعداد بازدید :  231