شماره ۱۳۱۲ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ دي
صفحه را ببند
ذره‌بين

مرگ زن معلول در آتش‌سوزی
شهروند| زن معلولی در حادثه آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در «کوی ملت» اهواز جان باخت.
این حادثه که بامداد روز 13 دی‌ماه در یک واحد مسکونی در طبقه پنجم ساختمانی پنج طبقه در خیابان 20‌متری مقیمی‌زاده در کوی ملت اهواز رخ داد، ساعت 2:29 به سامانه 125 آتش‌نشانی اطلاع‌رسانی شد و آتش‌نشانان دو دقیقه بعد در ساعت 2:31 در محل حادثه حاضر بودند.
با وقوع آتش‌سوزی، مرد مسن صاحبخانه با فریاد تقاضای کمک می‌کند که پس از اطلاع‌رسانی به سازمان آتش‌نشانی، ماموران به سرعت از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. پس از این‌که پیرمرد صاحبخانه توسط آتش‌نشانان از بالکن واحد مسکونی که هنوز در آتش می‌سوخت، به بیرون منتقل شد، اعلام کرد که همسر مسن وی در خانه و میان آتش است.
این زوج 60سال داشتند. مرد مسن دچار مشکل شنوایی و همسر وی معلول بود. این حادثه مدت زیادی پیش از اطلاع به سازمان آتش‌نشانی آغاز شده بود و آتش‌سوزی مدت طولانی ادامه داشته است ولی زوج مسن به دلیل مشکلات شنوایی و جسمانی دیر متوجه حادثه شده‌اند. بنا بر اظهارات مرد مسن، وی تلاش کرده که همسر خود را نیز از ساختمان به درون بالکن منتقل کند ولی به دلیل وسعت آتش‌سوزی موفق نشده و خود به بالکن رفته و با فریاد همسایه‌ها را خبر کرده است. همچنین همسایه واحد کناری در این مدت با شیلنگ از بالکن مجاور به مرد مسن آب می‌پاشیده است. در این حادثه زن مسن جان خود را بر اثر شدت سوختگی از دست داد. ماموران پس از مهار آتش، با بررسی محل حادثه متوجه می‌شوند که برق این واحد مسکونی حادثه‌دیده از مدتی قبل قطع بوده و زوج مسن از «شمع» برای روشن‌کردن خانه استفاده می‌کردند. علت حادثه در دست بررسی است. وسعت و گستردگی آتش بسیار زیاد بوده و نشان می‌دهد که مدت حادثه نیز طولانی بوده است. در این عملیات 8 دستگاه خودروی آتش‌نشانی ازجمله خودروی نجات، تشک نجات و خودروی نردبان و 21 آتش‌نشان حضور داشتند.

5 مصدوم در برخورد سمند با مسافران در ایستگاه اتوبوس
باشگاه خبرنگاران| برخورد سواری سمند با جایگاه انتظار مسافران در ایستگاه اتوبوس منجر به زخمی‌شدن تعدادی از دانش‌آموزان شد. خودروی سمندی که در مسیر حدفاصل بزرگراه آزادی تا پل قائم مشهد در حرکت بود، به علت نامعلومی از مسیر منحرف و بشدت با دانش‌آموزان دبیرستانی که در انتظار رسیدن اتوبوس بودند، برخورد و 4 دانش‌آموز و یک زن میانسال را زخمی و راهی بیمارستان کرد.
امدادگران اورژانس با اعزام به محل حادثه مجروحان را به بیمارستان امدادی منتقل کردند. براساس گزارش مسئولان اورژانس، حال یکی از مصدومان وخیم اعلام شده است. کارشناسان پلیس در محل حادثه حاضر و درحال تشخیص علت این حادثه هستند.


تعداد بازدید :  496