شماره ۱۳۱۲ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ دي
صفحه را ببند
آژير

6 کشته در پی انفجار تانکر در شمال ایتالیا
برخورد یک کامیون، یک خودروی سواری و یک تانکر با یکدیگر منجر به وقوع تصادف و انفجار تانکر شد که در پی آن 6 تن کشته شدند. در پی وقوع یک تصادف و انفجار در بزرگراهی در شمال ایتالیا، 6 تن کشته شدند. بنابر اعلام پلیس این کشور، 2 تن از جانباختگان این حادثه کودک هستند. در این حادثه، راننده کامیون و تمام سرنشینان خودروی سواری کشته شدند؛ هنوز جزییات بیشتری از این حادثه منتشر نشده است.

۴۸ کشته در حادثه سقوط اتوبوس
ایسنا| در پی سقوط یک دستگاه اتوبوس از بالای صخره‌ای در پرو دست‌کم ۴۸تن کشته شدند. بنابر اعلام مقامات داخلیِ پرو در این حادثه رانندگی یک دستگاه اتوبوس پس از برخورد با یک کامیون از مسیر منحرف شده و از بالای صخره‌ای سقوط کرده‌ است. بنابر اعلام پلیس در زمان وقوع حادثه این اتوبوس حامل ۵۷ سرنشین بوده که دست‌کم ۴۸ تن از آنان کشته شدند. همچنین احتمال دارد شمار قربانیان این سانحه جاده‌ای افزایش پیدا کند. نیروهای امدادونجات پس از وقوع حادثه در محل حاضر شده و حادثه‌دیدگان را از میان لاشه این اتوبوس بیرون کشیدند. به گزارش اسکای‌نیوز گفته شده؛ محل وقوع این حادثه به «پیچ شیطانی» معروف و به دلیل وقوع سوانح جاده‌ای مرگبار شناخته شده‌ است.

ناپدیدشدن ۱۰ خدمه قایق‌باری  
رسانه‌های داخلی چین از مفقودشدن ۱۰ خدمه یک قایق‌‌باری در شانگهای خبر دادند. در این حادثه یک قایق‌باری با قایق دیگری در آب‌های شانگهای برخورد کرد و موجب شد ۱۰نفر مفقود شوند. خبرگزاری رویترز گزارش داد: تاکنون سه‌نفر نجات پیدا کرده و جست‌وجوها برای یافتن مفقودشدگان ادامه دارد.

 


تعداد بازدید :  434