شماره ۱۳۱۲ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ دي
صفحه را ببند
ورزش جهان

مجرمیت مدافع لیورپول به خاطر ضرب و شتم نامزدش| یان فلاناگان مدافع انگلیسی تیم فوتبال لیورپول به خاطر حمله فیزیکی به نامزدش و ضرب‌وشتم او مجرم شناخته شد. این بازیکن 25ساله در دادگاه مجیستریتس شهر لیورپول حضور پیدا کرد تا از خود در برابر اتهام حمله فیزیکی به راشل وال دفاع کند. در مدارکی که برای اثبات اتهام فلاناگان به دادگاه تحویل داده شده، فیلم ضبط‌شده از یک دوربین مداربسته وجود دارد که حمله این بازیکن انگلیسی به نامزدش- کسی که 18ماه با او رابطه داشت- را اثبات می‌کند. گفته می‌شود برای مدافع لیورپول به‌عنوان مجازات، خدمات اجتماعی اجباری درنظر گرفته خواهد شد.
قهرمان سابق بوکس جهان و تجارت حشیش| قهرمان پیشین بوکس سنگین‌وزن جهان با 50 پیروزی (44ناک اوت) و 6 شکست در ماه‌های اخیر تصمیم به راه‌اندازی کسب‌وکار جدیدی گرفته است. تایسون 51ساله به مناسبت صدور مجوز قانونی برای کاشت «ماریجوانا» مزرعه‌ای در کالیفرنیا دایر و روی آن سرمایه‌گذاری کرده تا اوقات فراغتش را در آن‌جا سپری کند. او یک مزرعه 40 هکتاری به نام «مزرعه تایسون» تأسیس کرده که در آن تعدادی گیاه‌شناس و کشاورز ماهر مشغول به کار هستند. او اعتقاد خاصی به تاثیرات مثبت استفاده صحیح و پزشکی از حشیش دارد و قسمتی از مزرعه او برای تحقیق روی این موضوع اختصاص یافته است.
استخدام مربی یوگا توسط کونته| احساساتی‌بودن آنتونیو کونته با واکنش‌های هیجانی‌اش در کنار زمین بازی به همه اهالی فوتبال جزیره ثابت شده که البته در این میان برخی مانند ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد از این نوع واکنش‌های سرمربی چلسی استقبال نکرده و به او توصیه کرده‌اند خودش را کنترل کند. ظاهرا کونته هم به این توصیه گوش کرده و برای این‌که هم احساسات و هیجانات خود را در کنار زمین کنترل کند، هم با خونسردی بیشتری بتواند دستورالعمل‌های لازم را در حین مسابقات به شاگردانش انتقال دهد، به سراغ ورزش یوگا رفته است. ظاهرا باشگاه چلسی یک مربی یوگا استخدام کرده که به سرمربی ایتالیایی این تیم برای برطرف‌کردن استرسش هنگام تماشای بازی‌های شاگردانش کمک کند.


تعداد بازدید :  418