شماره ۱۳۱۲ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ دي
صفحه را ببند
هفته نامه

اتفاق هفته
در هفته‌ای که سپری شد، باز هم یکی دیگر از مربیان لیگ برتری از سمت خود برکنار شد. امید روانخواه که جانشین نظرمحمدی در سپیدرود شده بود، بعد از دو بازی که روی نیمکت این تیم نشست، با کسب یک برد و یک شکست از سمت خود برکنار شد. مدیران این باشگاه بعد از اخراج روانخواه، علی کریمی را به جای او انتخاب کردند. کریمی درحالی سرمربیگری این تیم را پذیرفت که در ابتدای لیگ سرمربی نفت تهران بود اما به دلیل بلاتکلیفی این باشگاه از سمت خود استعفا کرد.
چهره هفته
برانکو ایوانکوویچ در روزهای اخیر حسابی خبرساز بوده است. او در تغییر موضعی ناگهانی بعد از درخواست رسمی فدراسیون برای حضور ملی‌پوشان بعد از هفته هجدهم لیگ برتر در تمرینات ریکاوری تیم ملی، موافقت خود را با این برنامه اعلام کرد. او با تمجید از کارلوس کی‌روش گفت؛ به برنامه‌ای که او برای آماده‌سازی تیم‌ملی در نظر گرفته، اطمینان دارد و سرمربی تیم‌ملی را برای اجرای برنامه‌هایش همراهی می‌کند. برانکو درحالی به تمجید از برنامه‌های کی‌روش پرداخته که‌ سال گذشته ملی‌پوشان پرسپولیس به دلیل اختلاف آنها برای مقطعی از لیست تیم‌ملی حذف شدند.
طنز هفته
بعد از این‌که دخترخانمی با لباس مبدل و تغییره چهره به استادیوم غدیر اهواز رفت تا دیدار پرسپولیس و فولاد را تماشا کند، این اتفاق در تهران هم رخ داد. این‌بار هم در جریان بازی پرسپولیس و تراکتورسازی بود که یک خانم دیگر با گریم و پوشیدن لباس مردانه به ورزشگاه آزادی رفت و در بین هواداران پرسپولیس به تشویق تیم محبوبش پرداخت. نکته جالب درباره حضور بانوان با لباس مبدل و گریم در ورزشگاه آزادی این است که هر دوی آنها طرفدار پرسپولیس بودند و فعلا خبری از استقلالی‌ها نیست. ظاهرا هواداران تیم قرمز پایتخت بیشتر اهل ریسک هستند!
لایک هفته
بهداد سلیمی در مسابقات جهانی وزنه‌برداری مثل المپیک ریو اسیر ماجراهای پشت پرده در فدراسیون جهانی وزنه‌برداری شد. سلیمی در مسابقات جهانی از کسب مدال طلا بازماند و ناکامی خود را مرتبط به تصمیمات ناعادلانه هیأت داوران دانست. او انتظار داشت فدراسیون ایران بابت این اتفاق به فدراسیون جهانی اعتراض کند اما این اتفاق نیفتاد تا بهداد تصمیم به خداحافظی از وزنه‌برداری گرفت. البته خداحافظی او خیلی طول نکشید و سلیمی با مداخله وزیر ورزش و به خواست مردم دوباره به تیم‌ملی وزنه‌برداری برگشت.


تعداد بازدید :  404