شماره ۱۳۱۲ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ دي
صفحه را ببند
نکونام: از بی‌احترامی‌ آقایان نمی‌گذرم
کاپیتان نکو طغیان کرد

شهروند| در حالی ‌که احتمال می‌رود استقلال و تیم خونه به خونه که سرمربیگری آن بر عهده جواد نکونام است، در فینال جام‌حذفی با هم برخورد کنند، بازیکن سابق استقلال به دلیل پرداخت‌نشدن مطالباتش موضع تندی علیه مدیران این تیم گرفته است.
تهدید نکونام به حذف استقلال از آسیا
وقتی وکیل نکونام برای مذاکره با استقلال بابت دریافت مطالباتش خواستار دیدار با افتخاری شده، او پاسخی به نماینده نکونام نداده و همین موضوع باعث دلخوری او شده است. به همین دلیل نکونام از استقلال به کمیته انضباطی شکایت کرد و حالا باشگاه سابق خود را تهدید کرده که اگر مطالبات او را پرداخت نکند، به AFC شکایت می‌کند. نکونام در این‌باره گفته: «اگر روزی نامه از AFC برسد و مسئولان استقلال بخواهند مرا مقابل مردم بگذارند، جواب آنها را می‌دهم. تقاضای من در ابتدا از استقلال این بود که فقط مالیاتم را بدهند و پول قراردادم را نمی‌خواستم. آنها به این درخواست من بی‌توجهی کردند حالا من کل مبلغ قراردادم را می‌خواهم و اگر لازم شود به AFC هم شکایت می‌کنم. آن وقت اگر نامه AFC به دستشان رسید، مصاحبه نکنند که نکونام می‌خواهد استقلال را از آسیا حذف کند. آقایان جواب تلفن و ایمیل و پیامک من و وکیلم را ندادند و بدترین بی‌احترامی را به من کردند.» نکونام که حدود یک‌ماه پیش در مراسمی با افتخاری روبه‌رو شد اما با او سلام علیک نکرد، درباره گله مدیرعامل استقلال از خودش می‌گوید: «وقتی افتخاری به من با این همه سابقه و نام نیکم در فوتبال بی‌احترامی می‌کند دلیلی نمی‌بینم که با او احوالپرسی کنم. دلم واقعا برای هواداران استقلال می‌سوزد چون به این مدیران اعتماد می‌کنند. با این حال من تا ریال آخر پولم را می‌گیرم و کوتاه نمی‌آیم.»
تکذیب ادعای کی‌روش
جواد نکونام که ظاهرا این روزها حسابی عصبانی است، در مصاحبه اخیر خود بدون این‌که از کارلوس کی‌روش نامی بیاورد از او هم انتقاد کرده است. نکونام با تکذیب این ادعای کی‌روش که گفته او به دلیل پرداخت‌نشدن حقوقش از طرف فدراسیون از تیم‌ملی جدا شده، می‌گوید: «من هرگز به خاطر پول تیم‌ملی را رها نکردم. اگر کسی می‌گوید این‌طور بوده، بگوید تا من جواب بدهم. دوست ندارم در این خصوص حرف بزنم چون بازیکن تیم‌ملی بودم و برای کشورم تلاش کردم و زحمت کشیدم.» باید دید سرمربی تیم‌ملی چه واکنشی به این حرف‌های نکونام نشان خواهد داد.

 


تعداد بازدید :  452