شماره ۱۳۱۲ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ دي
صفحه را ببند
پروین: امروز از بیمارستان مرخص می‌شوم
شایعه عجیب درباره سلطان

شهروند| بستری‌شدن اسطوره باشگاه پرسپولیس در بیمارستان اتفاق بدی بود که عصر سه‌شنبه رخ داد. خوشبختانه علی پروین بعد از این‌که یک روز تحت‌نظر پزشکان قرار گرفت، با بهبود حال عمومی‌اش امروز از بیمارستان مرخص می‌شود.
قند خون دردسرساز
پیشکسوت پرسپولیس پیش از این هم سابقه بستری‌شدن در بیمارستان را داشته است. او از بیماری قند خون رنج می‌برد و با این‌که اعضای خانواده‌اش مراقب تغذیه او هستند اما گاهی به دلیل فشارهای عصبی و رعایت‌نکردن رژیم غذایی این بیماری برایش دردسرساز می‌شود. پروین ظهر سه‌شنبه درحالی ‌که به همراه خانواده‌اش در ویلای لواسان خود حضور داشت، به دلیل سرگیجه شدید با اصرار همسر و فرزندانش به بیمارستان مراجعه کرد. ادامه سرگیجه او باعث شد پزشکان بیمارستان کسری تصمیم به بستری‌کردن او بگیرند اما پروین با این موضوع موافقت نکرده و ترجیح داد به خانه برگردد. بعد از ترک بیمارستان حال پروین بهبود پیدا نکرد تا او باز هم مجبور به مراجعه به بیمارستان شود. اسطوره پرسپولیس بار دیگر به همراه خانواده‌اش به بیمارستان کسری رفت و این‌بار با دستور اکید پزشکان بستری شد و تحت مراقبت قرار گرفت. معاینات پزشکی و سی‌تی‌اسکن مغز مورد خطرناکی را در سر پروین نشان ندادند و همین باعث شد خیال همه از شرایط مساعد او آسوده شود. البته با وجود این‌که پروین مشکل خاصی نداشت اما پزشکان ترجیح دادند او یک شب در بیمارستان تحت مراقبت باشد.
پیغام پروین برای هوادارانش
بستری‌شدن علی پروین در بیمارستان کسری باعث شد تماس‌های زیادی از طرف فوتبالدوستان برای پرس‌وجو از وضع او با این بیمارستان برقرار شود. به همین دلیل پروین در پیامی تصویری به ابراز نگرانی مردم پاسخ داد و گفت: «از همه هواداران ممنون هستم. حالم خوب شده و خطری تهدیدم نمی‌کند. از آنهایی که جویای احوالم بودند، تشکر می‌کنم. فردا (امروز) از بیمارستان مرخص خواهم شد.»
جروبحث با محمد پروین؟
شایعه عجیبی که درباره دلیل بستری‌شدن پروین در بیمارستان مطرح شده، جر و بحث شدید او با پسرش است. ظاهرا پروین بعد از دعوای مفصلی که با محمد داشته، دچار حالت تهوع و سرگیجه شده و به همین دلیل راهی بیمارستان شده است. محمد پروین بعد از شکست در یک پروژه اقتصادی و تجاری با دردسر بدهی میلیاردی روبه‌رو شده و در صورتی که نتواند این بدهی را به دولت پرداخت کند، ویلای لواسان پدرش مصادره خواهد شد.


تعداد بازدید :  614