شماره ۴۲۲ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۸ آبان
صفحه را ببند
گزیده خوانی

   اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده تا پایان سال| علی فاضلی رئیس اتاق اصناف کشور از نهایی شدن اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده تا پایان‌سال یا اوایل‌سال آینده خبر داد. وی با بیان این‌که اصلاح این قانون در مجلس در حال بررسی است و کمیسیون‌های خاصی تدوین شده که در این زمینه مشغول کار هستند، افزود: کسبه از این نوع مالیات ناراضی بودند چون ضربه شدیدی به تولید وارد می‌کرد.

 مدیریت ضعیف کیفیت در ایران| از 10‌سال پیش که تندیس طلایی کیفیت تعریف شده این جایزه هنوز برنده‌ای نداشته است. در این خصوص فرزین انتصاریان، رئیس انجمن ملی کیفیت ایران گفت: مدیریت کیفیت در ایران در سطح رضایتمندی نیست و نمی‌توان امید داشت که در آینده نیز سازمانی بتواند رتبه 700 را کسب کند. به گفته او تاکنون اکثر سازمان‌ها حتی به امتیاز 200 نیز نرسیده‌اند و تنها برخی از سازمان‌ها توانسته‌اند رتبه 500 را کسب کنند.

 این‌همه پول برای تبلیغ برنج از کجا می‌آورند| جمیل علیزاده شایق دبیر انجمن برنج کشور با بیان این‌که برنج ایرانی به دلیل گرانی قیمت تمام شده تولیدش توان رقابت با ارقام وارداتی را ندارد، از تبلیغات گسترده برنج در تلویزیون با عنوان «100‌درصد ایرانی» انتقاد کرد. او افزود: اخیرا این گروه تعدادی کارخانه شالی‌کوبی خریداری کرده‌اند، مقداری شالی ایرانی می‌خرند و در آن‌جا تبدیل می‌کنند. هرکس هم که ببیند می‌گوید اینها خودشان کارخانه دارند کسی حساب نمی‌کند این کارخانه چقدر می‌تواند شالی ایرانی را به برنج تبدیل کند؟ این میزان با آن حجمی که دارد در بازار عرضه می‌کند، هماهنگی دارد؟ باقی را از کجا می‌آورد؟


تعداد بازدید :  309