شماره ۳۴۱ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۶ مرداد
صفحه را ببند
عدد خبر

13 قرارداد آب و فاضلاب برای بخش خصوصی

علی‌اصغر قانع، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از امضای ۱۳ قرارداد بزرگ سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در طرح‌های آب و فاضلاب در آینده نزدیک خبر داد. وی حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده در این پروژه‌ها را افزون‌بر 10 هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

100 میلیارد تومان بودجه برای حمایت از صادرات

سیدحمید حسینی، عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی تهران از اختصاص صد میلیارد تومان بودجه برای حمایت از صادرات خبر داد. خزانه دار اتاق بازرگانی تهران اظهار کرد:‌ این سیاست‌ها از برنامه سوم توسعه آغاز و تا برنامه پنجم توسعه ادامه داشت که در نهایت منجر به افزایش 15 تا 20درصدی سالانه صادرات شد.

62 درصد افزایش صادرات میعانات‌گازی در ۴ ماه

خداداد رحیمی مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اعلام این که در چهار ماه نخست امسال بیش از سه میلیارد دلار میعانات‌گازی صادر شده است گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۶۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

280 هزارتن تولید پسته در سال 93

اسدالله عسگر اولادی میزان تولید پسته سال جاری را 280 هزار تن پیش بینی کرد واز احتمال افزایش 40 درصدی نسبت به تولید پارسال خبر داد. تولید در سال گذشته 180 هزار تن و میزان صادرات 140 هزار تن بوده است.30 هزار تن مصرف داخلی و حدود 10 هزار تن نیز در انبارها باقی مانده است.

 

 


تعداد بازدید :  249