شماره ۴۲۲ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۸ آبان
صفحه را ببند
مرتضی پاشایی، در بیمارستان بستری شد

شهروند | مرتضی پاشایی، خواننده پاپ باز هم در بیمارستان بستری شد و اهالی موسیقی این روزها نگران حال او هستند.
سرطان مدت‌هاست که با پاشایی دست به گریبان شده و گاهی خواننده جوان را به زمین می‌زند و او را راهی بیمارستان می‌کند. اما به نظر می‌رسد این خواننده جوان قصد ندارد بازی را ببازد چون در هر زمانی که بیماری‌اش به او اجازه می‌دهد نفسی می‌گیرد، ترانه‌ای می‌خواند یا کنسرتی برپا می‌کند.
اما به نظر می‌رسد او که از اوایل هفته گذشته در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده، این روزها حال وخیم‌تری دارد. به‌طوری که از جمعه بعدازظهر، 16 آبان به بخش‌ آی‌سی‌یو انتقال یافته است. محمدرضا گلزار که با او ترانه «روز برفی» را خوانده و چند باری هم در کنسرت‌هایش او را همراهی کرده در صفحه اینستاگرام شخصی‌اش عکسی از مرتضی پاشایی که در بیمارستان بستری است منتشر کرده و از همه خواسته تا برای او دعا کنند.
اما فقط گلزار نیست که بر بالین این خواننده جوان رفته، امین حیایی، محسن چاوشی، سیروان خسروی، علی لهراسبی،‌ زانیار خسروی، شهاب رمضان، امیر یگانه، بهنام صفوی، امید حاجیلی، روزبه نعمت‌اللهی، عماد طالب‌زاده، معین راهبر، حمید سوریان، فرهاد جواهرکلام، محمد علیزاده، غلام کویتی‌پور (مداح)، اعضای گروه سون (آرش قنادی، امیر قنادی، کیارش پوزشی)، شهرام شکوهی، رسول ترابی (شرکت آوای دوران و تهیه‌کننده گروه سون)، میلاد ترابی، معین راهبر (آهنگساز)، حسین توتونچیان (مدیر موسسه ققنوس و سایت ایران کنسرت) و پیمان عیسی‌زاده (رهبر ارکستر مرتضی پاشایی) و... از دیگر چهره‌هایی هستند که به دیدار او رفته‌اند.
رضا صادقی هم اوایل محرم با انتشار عکسی از خودش در کنار دیگ نذری عاشورا از مردم خواسته بود برای پاشایی دعا کنند.
باید منتظر باشیم تا ببینیم این‌بار پاشایی چگونه با بیماری‌اش روبه‌رو می‌شود و آیا باز هم پیروز خواهد شد.


تعداد بازدید :  409