شماره ۴۲۲ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۸ آبان
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

فیلمبرداری فیلم سینمایی «چاقی» به کارگردانی راما قویدل در تهران ادامه دارد. در اين فيلم  علی مصفا، لادن مستوفی، مهسا کرامتی و حمید فرخ نژاد بازي مي كنند.

تصویربرداری «سال‌های ابری» به كارگرداني مهدي كرم‌پور از مرز 85‌درصد گذشت. اين مجموعه تلويزيوني اين روزها در لوکیشنی حوالی اسکله کارون خرمشهر با حضور علی عمرانی و حمید ابراهیمی تصويربرداري مي‌شود.  

غلامعلی کویتی‌پور، مداح و خواننده موسیقی پاپ کشورمان اواسط ماه آینده اولین کنسرت رسمی خود را با عنوان «نوای عاشقی» با همکاری موسسه فرهنگی هنری حافظ و مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌کند.

سیدکمال طباطبایی با تأیید خبر حضور نیمی از عوامل سریال «تعبیر وارونه یک رویا» در ارمنستان، از اعزام دیگر عوامل در این هفته خبر داد و اعلام کرد 7 بازیگر ارمنی نیز به سریال پیوسته‌اند.

فیلم کوتاه «خانه و کلید» به کارگردانی شوان عطوف جایزه بهترین فیلم بخش رقابتی بین‌الملل نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «آریکا ناتیوا» در شیلی را از آن خود کرد.

سریال تلویزیونی «انقلاب دوم» با موضوع تسخیر لانه جاسوسی، در مرکز سیما فیلم تولید می‌شود. این سریال قرار است به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی ساخته شود.

نمایش«هم‌هوایی» به کارگردانی افسانه ماهیان و نویسندگی مهین صدری اجرا می‌شود. این نمایش در اولین اجرای خود با بازی ستاره اسکندری، الهام کردا و سارا بهرامی به صحنه رفت، اما در دومین اجرای آن، باران کوثری به گروه بازیگران پیوسته است و به جای سارا بهرامی
 بازی می‌کند.

محمدرضا فروتن به گروه بازیگران فیلم سینمایی «خنده‌های آتوسا» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا فرید پيوست. پیش از این نیز حضور باران کوثری و پژمان بازغی در این فیلم قطعی شده بود و طبق برنامه‌ریزی‌ها تا هفته آینده 3 بازیگر مطرح دیگر نیز به این جمع اضافه خواهند شد.

اسامی فیلم‌های بخش «مسابقه بین‌الملل» هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت اعلام شد.

ششمین جشنواره آثار ویدیویی قاهره
 (Cairo Video  Festival)  که در حاشیه سی و ششمین جشنواره فیلم قاهره برگزار می‌شود از امروز آغاز به کار می‌کند و در این بخش میزبان ویدیوآرت «باد و مرگ» محمود نورایی است. این ویدیو روز 18 نوامبر 27 آبان ماه در این فستیوال به نمایش درخواهد آمد.

سیروان خسروی «خاطراتِ تو» را پیش فروش کرد! تک آهنگ سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ با عنوان «خاطراتِ تو»، سه‌شنبه این هفته منتشر مي‌شود و در دسترس دوستداران این خواننده
 قرار می‌گیرد.

غلامحسین امیرخانی استاد خوشنویسی کشور امشب میهمان برنامه «سفید» شبکه آموزش
سیما  است.

کنسرت گروه موسیقی «دستان» با عنوان «با تو می‌خوانم» و به خوانندگی «جمال کردستانی» در ونکوور کانادا برگزار می‌شود.

کتاب «بر لب دریای مثنوی» شامل متن کامل مثنوی معنوی به همراه اهداف  سرایش ابیات، با تحقیق کریم زمانی توسط نشر قطره و شکوه دانش منتشر شد.

اكبر عبدي در فيلم«آدم باش» عباس جوانمرد، نقش پدربزرگ امین حیایی را بازي مي‌كند.

کتاب‌هایی که توسط نویسندگان مشهور آمریکایی چون تونی موریسون، دون دلیلو، پل آستر و فیلیپ‌راث حاشیه‌نویسی شده‌اند، در حراجی ساتبیز زیر چکش می‌روند.

مریم زندی از انتشار کتاب عکس‌هایش از دوران انقلاب اسلامی ایران با عنوان «انقلاب 57»خبر داد که بعد از 7‌سال انتظار از سوی نشر نظر منتشر و روانه بازار شد.

محسن وزیری مقدم، هنرمند نقاش و مجسمه‌ساز، با برگزاری یک نمایشگاه انفرادی میهمان گالری طراحان آزاد می‌شود.

آتیلا پسیانی این روزها مشغول کار بر نمایشنامه «باغ آلبالو» نوشته آنتوان چخوف است و قصد دارد این نمایش را در جشنواره تئاتر فجر اجرا کند.

شهداد روحانی نام‌آور ایرانی علاقه‌مند است نخستین کنسرت موسیقی را در فضای تخت جمشید با حضور هنرمندان داخلی برگزار کند.


تعداد بازدید :  335