شماره ۳۴۱ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۶ مرداد
صفحه را ببند
اخبار دیپلماسی

تماس تلفنی ظریف با همتای عمانی درباره اوضاع غزه
وزیر امور خارجه کشورمان روز یکشنبه در تماس تلفنی با همتای عمانی درخصوص آخرین تحولات فلسطین به‌خصوص در باریکه غزه گفت‌وگو کرد.  به گزارش فارس، محمدجواد ظریف در تماس تلفنی با یوسف بن علوی، وزیر امور خارجه عمان، درخصوص آخرین تحولات فلسطین به‌خصوص در باریکه غزه گفت‌وگو و تبادل‌نظر کرد. ظریف در این گفت‌وگوی تلفنی بر ضرورت اعمال فشار همه‌جانبه جامعه جهانی بر رژیم صهیونیستی برای توقف فوری حملات و تجاوزات خود علیه مردم بی‌دفاع فلسطین تأکید کرد.

امیرعبداللهیان با نخست‌وزیر لبنان دیدار کرد
حسین امیرعبداللهیان، معاون وزیر امورخارجه کشورمان، در دیدار با نخست‌وزیر لبنان تأکید کرد:  ایران با رهنمودهای حضرت امام خمینی(س) و مقام معظم رهبری همواره در کنار مظلومین فلسطین و مقاومت قرار داشته و حمایت از مقاومت، سیاست ثابت و اصولی کشورمان است. به گزارش ایسنا، امیرعبداللهیان که در رأس هیاتی برای گفت‌وگو با مقامات لبنانی درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، به لبنان سفر کرده است، با تمام سلام، نخست‌وزیر لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

شمخانی در تماس تلفنی با رمضان عبدالله: افکار عمومی بهترین قاضی برای محکومیت صهیونیست‌هاست
علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورایعالی امنیت ملی، در گفت‌وگوی تلفنی با رمضان عبدالله، دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین، وجدان بیدار آزادی‌خواهان و افکار عمومی جهان را بهترین قاضی برای محکومیت کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان در غزه توسط صهیونیست‌ها دانست.
به گزارش ایسنا، علی شمخانی با تأکید بر حمایت همه‌جانبه مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین افزود: سرانجام این جنگ نیز پیروزی دیگری چون جنگ‌های 8 روزه و 22 روزه برای مبارزان فلسطینی و توسعه قدرت و اقتدار مقاومت خواهد بود. رمضان عبدالله نیز در این تماس با تشکر از حمایت‌های همه‌جانبه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: رزمندگان مقاومت چون گذشته با اجرای عملیات گسترده، پاسخ قاطع و مقتدرانه‌ای به کشتار رژیم صهیونیستی در تمام سرزمین‌های اشغالی خواهد داد.


تعداد بازدید :  165