شماره ۴۲۱ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۷ آبان
صفحه را ببند
همه چیز درباره هفته چهارم لیگ اروپا
ایتالیا همچنان می‌سوزد

شهروند| روزهای تیره ایتالیایی‌ها در لیگ اروپا ادامه دارد. اینتر در ادامه نتایج ناگوارش درخانه سنت‌اتین به تساوی یک بر یک دست یافت اما با 8 امتیاز از 4 بازی در رده دوم گروه ششم لیگ اروپا باقی ماند. والتر ماتزاری بی‌توجه به سر رسیدن مهلت حضورش در نرآتزوری گفت: «از نوع بازی تیمم احساس غرور می‌کنم. ما در نیمه اول نمایش خیلی خوبی ارایه کردیم. می‌توانستیم پیروز شویم اما مصدومیت بازیکنان در نیمه دوم، مانع زدن گل برتری شد.»  تورینو، دیگر تیم ایتالیایی در خانه هلسینکی فنلاند 2 بر یک شکست خورد. گاوهای وحشی تورین حالا هرچند دررقابت‌های اروپایی هستند اما هیچ نشانی از تیم 13‌سال و 4 روز پیش ندارند؛ روزی که میلان را برد و به عمر مربیگری فاتح تریم در سن سیرو خاتمه داد؛ تساوی یک - یک درخانه فیورنتینا به‌حدی برای سرمربی پائوک یونان لذت‌بخش بود که او در پایان بازی از مریم مقدس تشکرکرد! ناپولی بنیتس هم به لطف هت تریک دی‌گوژمان، یانگ بویز سوییس را برد تا هم امتیاز با اسپارتاپراگ 9 امتیازی بالاتر از یانگ بویز 6 و اسلاون براتیسلاوی صفر امتیازی در رده دوم گروه نهم قرار بگیرد.
اورتون، پیشقراول   انگلیسی‌ها
آبی‌های بندر اورتون با گلزنی فیل جاگیلکا، سرعتی‌ترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر انگلیس، 3 بر صفر لیل فرانسه را شکست دادند و در آستانه صعود از گروه هشتم لیگ اروپا قرار گرفتند. حالا پس از اورتون 8 امتیازی، ولفسبورگ که 5 بر یک کراسنودار را شکست داد با 7 امتیاز در رده دوم قرار دارد و لیل 3 و کراسنودار 2 امتیازی در رده‌های سوم و چهارم دیده می‌شوند. 2 گل بنتنر در 2 دقیقه پایانی بازی ولفسبورگ، واکنش گری لینکر در توییتر را در پی داشت: «بله، او در 2 دقیقه 2 گل زد. جوک نمی‌گویم. تکرار می‌کنم، جوک نمی‌گویم!» در دیگر بازی مهم تیم‌های انگلیسی، تاتنهام در زمین آستراس تیریسپولیس 2 بر یک پیروز شد.
حال خوب اسپانیا و آلمان
گلادباخ 2 بر صفر لیماسول را شکست داد و به روند خوب آلمانی‌ها ادامه داد. در همین گروه ویارئال، 3 بر 2 مغلوب زوریخ شد تا با 7 امتیاز پشت سر گلادباخ 8 امتیازی و بالاتر از روزیخ 4 و لیماسول 3 امتیازی در رده دوم گروه اول قرار بگیرد. سویا هم 3 - یک استاندار لیژ را شکست داد تا کام اسپانیا هم مانند آلمان کامل شیرین شود.

 


تعداد بازدید :  301