شماره ۱۲۹۶ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ آذر
صفحه را ببند
خارج از گود‌

ملاقات برانکو با سیدحسن خمینی|  برانکو ایوانکوویچ، سرمربی موفق پرسپولیس طی فصول اخیر، عصر روز گذشته به دفتر سیدحسن خمینی رفت و با او دیدار دوستانه‌ای داشت. سیدحسن خمینی که تمایلات استقلالی خود را بارها اعلام کرده، در این دیدار دوستانه لحظاتی با سرمربی کروات سرخپوشان به گفت‌وگو پرداخت و بابت موفقیت‌های اخیرش به او تبریک گفت.
فوتبال 5نفره ایرانی جهانی شد|  تیم فوتبال 5نفره ایران در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا که در مالزی درحال برگزاری است، مقابل تایلند به پیروزی رسید. این مسابقه در وقت عادی و اضافه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، اما ملی‌پوشان ایران در ضربات پنالتی و با نتیجه 4 بر 3 حریف خود را شکست داده و سهمیه مسابقات جام‌جهانی را کسب کردند. در دیگر دیدار این مرحله چین برابر کره‌جنوبی به پیروزی رسید تا در فینال برابر ملی‌پوشان ایران قرار بگیرد. ایران پیش از این مقابل کره‌جنوبی و مالزی به برتری رسیده بود. دیدار ایران و چین امروز ساعت 16 به وقت محلی برگزار خواهد شد.
غرامت 2میلیاردی نفت تهران به علی کریمی| علی کریمی و دستیارانش که پس از جدایی از نفت تهران به‌ خاطر مطالباتشان از این تیم شکایت کرده بودند، رأی خود را از کمیته تعیین وضع بازیکنان فدراسیون فوتبال گرفتند. روزبه وثوق احمدی رئیس کمیته تعیین وضع بازیکنان دراین‌باره گفت: «باشگاه نفت به‌ جهت نقض قرارداد و فسخ غیرموجه قرارداد علی کریمی به پرداخت مبلغ 22‌میلیارد ریال به‌عنوان غرامت و همچنین مبلغ 440‌میلیون ریال به‌‌عنوان هزینه رسیدگی محکوم شد. باشگاه نفت در پرونده علیرضا امامی‌فر به پرداخت 2‌میلیارد و 250‌میلیون ریال به‌عنوان غرامت و 45‌میلیون ریال بابت هزینه رسیدگی محکوم شد. در پرونده آرمین بیابانی نیز باشگاه نفت باید یک‌میلیارد و 80‌میلیون ریال به‌عنوان غرامت و 600‌هزار ریال بابت هزینه رسیدگی پرداخت کند.»

 


تعداد بازدید :  428