شماره ۱۲۹۶ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ آذر
صفحه را ببند
حضور تن‌پوش‌های عروسک‌های محبوب سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر در میان زلزله‌زدگان:
مدد و مهربان دوست این روزهای بچه‌ها

شهروند| «در میان بچه‌ها پرطرفدارند. حضورشان مساوی لبخند و خنده‌های بلند بچه‌هاست. درباره مدد و مهربان حرف می‌زنم. دوست این روزهای بچه‌ها. دو عروسک که این روزها میهمان بچه‌های سرپل ذهاب هستند. رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ادامه‌داربودن فعالیت‌های تیم‌های حمایت‌های روانی، اجتماعی و فرهنگی جوانان این سازمان (سحر) در مناطق آسیب‌دیده از زلزله استان کرمانشاه در مورد حضور تن‌پوش‌های عروسک‌های محبوب مدد و مهربان هلال‌احمر که نماد مهربانی و کمک به همنوعان هستند، افزود: در آینده نزدیک برنامه‌هایی با حضور تن‌پوش‌هایی از عروسک‌های محبوب کودکان این سازمان با هدف آموزش‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه و تقویت روحیه و حس شادابی روانی کودکان در این مناطق اجرا خواهد شد.
دکتر مسعود حبیبی با اعلام اینکه عروسک‌های «مدد و مهربان» نمادهای مهربانی و کمک به همنوعان در بین کودکان و غنچه‌های هلال‌احمر عضو سازمان جوانان هستند، اظهار داشت: هدف اصلی ما از اجرای این برنامه، ایجاد آمادگی ذهنی و روانی برای کودکان و نوجوانان آسیب‌دیده از زلزله برای تحمل سخت‌ها و مشکلات پیش‌رو است.
ما تلاش کرده‌ایم تا این آمادگی را با ایجاد انگیزه، امید به زندگی، امید به فردای بهتر و تقویت بعد روحی در کودکان و نوجوانان ایجاد کنیم. گفتنی است، این کاراکترهای نمایشی در قالب انیمیشن‌های کارتونی، آموزش‌های امدادی و بشردوستانه را به کودکان یاد خواهند داد.


تعداد بازدید :  257