شماره ۱۲۹۶ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ آذر
صفحه را ببند
آژير

کشف جسد حلق‌آویز کارمند برج میلاد
شهروند| کشف جسد حلق‌آویز کارمند برج میلاد در محل کارش تیم جنایی را با پرونده جدیدی روبه‌رو کرد. عصر روز جمعه، کارمند برج میلاد هنگامی که قصد تمیزکردن یکی از اتاق‌ها را داشت با جسد حلق آویز یکی از کارمندان روبه‌رو شد. بلافاصله این فرد موضوع را به مسئولان برج اطلاع داد و پس از آن موضوع به اطلاع پلیس رسید.با حضور ماموران کلانتری نصر در محل، آنها با جسد حلق‌آویز کارمند ۶۰ساله در یکی از اتاق‌های برج روبه‌رو شدند. با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل، وی دستور تحقیقات بیشتر را صادر کرد. بررسی‌های محل کشف جسد نشان می‌داد این فرد به صورت خودخواسته به زندگی‌اش پایان داده است. تحقیقات در این‌باره همچنان ادامه دارد.

مرگ کودک 4ساله در کانال آب در بندر امام
ایسنا|  جسد پسربچه چهارساله در کانال روباز دفع آب‌های سطحی در بندر امام کشف شد. علی قاسمی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر امام در این‌باره گفت: «حوالی ظهر روز جمعه، خانواده یک پسربچه چهارساله ساکن در کوی دستغیب بندر امام، گم شدن فرزند خود را به سازمان آتش‌نشانی گزارش دادند.»وی با بیان این‌که پس از اطلاع خانواده، جست‌وجو برای یافتن این پسربچه آغاز شد، ادامه داد: «ساعت 10 صبح روز شنبه با کمک اهالی منطقه، جسد این پسربچه در یک کانال انحرافی دفع آب‌های سطحی در کوی دستغیب و نزدیک خانه این خانواده کشف و توسط نیروهای امدادی آتش‌نشانی از کانال خارج شد.»

نجات مرد ميانسال در ارتفاعات درکه
شهروند| آتش‌نشانان مرد ميانسالي را که در ارتفاعات درکه گرفتار شده بود، نجات دادند. ساعت 8:10 صبح روز جمعه حادثه براي يک فرد ميانسال در ارتفاعات درکه، حوالي آبشار کارا به سامانه 125 اطلاع‌رساني شد و بلافاصله آتش‌نشانان ايستگاه 64 به همراه گروه امدادونجات کوهستان که در ايستگاه 5 توچال مستقر بودند، با هماهنگي ستاد فرماندهي سازمان آتش‌نشاني تهران، به محل حادثه اعزام شدند.رامين نايب‌پور رئيس ايستگاه 64 آتش‌نشاني، درباره جزیيات اين حادثه اظهار کرد: در محل حادثه، يک مرد سالخورده از ناحيه پاي راست دچار آسيب‌ديدگي شده و قادر به حرکت نبود که نيروهاي آتش‌نشاني پس از عبور از مسير سخت کوهستاني خود را به حوالي آبشار کارا رساندند و عمليات امدادرساني به مرد 70ساله را آغاز کردند.
آتش‌نشانان با بکارگيري تجهيزات مخصوص و برانکارد، فرد مصدوم را با احتياط کامل به ميدان اصلي درکه منتقل کرده و وي را براي اقدامات بعدي تحويل کادر پزشکي اورژانس دادند.

 


تعداد بازدید :  297