شماره ۱۲۹۶ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ آذر
صفحه را ببند
ورزش جهان

ترفند بانک‌ مصری برای حمایت از تیم‌ملی این کشور| بانک مصری با شعار «تیم ملی فوتبال مصر را تشویق کنید»، اعلام کرد برنامه‌ای جدید برای ارایه تسهیلات به هواداران برای سفر به روسیه برای حمایت از تیم‌ملی فوتبال مصر در جام‌جهانی 2018 دارد. «بانک مصر» نخستین بانکی بود که در این زمینه پیشقدم شد و ارایه تسهیلات به هواداران فوتبال را به تسهیلات گذشته خود یعنی توریسم داخلی و خارجی، حج و عمره اضافه کرد. به این ترتیب هواداران فوتبال می‌توانند با گرفتن این تسهیلات از تیم‌ملی مصر در روسیه حمایت و وام گرفته شده را به صورت اقساطی در طول 6‌سال بازپرداخت کنند.
ملی‌پوش آرژانتین می‌خواست همسرش را بکشد| آندریا دا سیلوا مارکس گونسالس، همسر لوچو گونسالس،‌ هافبک سابق تیم‌ملی آرژانتین با مراجعه به پلیس ادعا کرد که این بازیکن قصد کشتنش را داشت. در گزارش نشریه پرتغالی رکورد از قول آندریا دا سیلوا نوشته شده است: «همسرم، لوچو گونسالس، تلاش کرد تا من را بکشد. ما دعوا کردیم و او تلاش کرد تا من را بکشد. پس از آن او همه چیزهای باارزش و جواهرات را برداشت و از خانه رفت. همه پول‌ها را هم از حساب‌های‌مان برداشت و کارت من را مسدود کرد. او پول‌های من را هم دزدید. او تلاش کرد تا من را خفه کند و مچ دستم را ببرد. او دایما داد می‌زد می‌کشمت، می‌کشمت.»
اصلاح آیین‌نامه ژیمناستیک آمریکا برای جلوگیری از آزار جنسی| فدراسیون ژیمناستیک آمریکا خواستار ایجاد اصلاحات در آیین‌نامه‌ ژیمناستیک شد تا از آزارهای جنسی در این ورزش جلوگیری شود. این درخواست درحالی انجام شد که اخیرا یک پزشک و یک مربی سابق ژیمناستیک در آمریکا متهم به آزار جنسی ژیمناست‌ها شدند.
چینی‌ها به دنبال جذب کاپیتان بارسلونا| آندرس اینیستا، کاپیتان 32ساله بارسا مورد توجه چند باشگاه چینی قرار گرفته و طبق اعلام نشریات اسپانیا این احتمال وجود دارد که کاپیتان بارسا در زمستان این تیم را ترک کند. البته اینیستا در تیم والورده از اهمیت بالایی برخوردار است و همچنان به‌عنوان بازیکن فیکس توپ می‌زند. او در 11 بازی از 12 بازی لالیگا فیکس بوده و همچنین در 4 بازی از 6 دیدار چمپیونزلیگ از ابتدا در ترکیب قرار گرفت. به این ترتیب بعید به نظر می‌رسد باشگاه با جدایی اینیستا موافقت کند.
غرامت یک و نیم‌میلیون دلاری النصر به کاناوارو| منابع عربستانی فاش کردند کمیته انضباطی فیفا با تعیین ضرب‌الاجل 90روزه برای باشگاه النصر به آنها فرصت داده تا غرامت سنگین بابت قرارداد با فابیو کاناوارو را پرداخت کنند، در غیر این‌صورت با تبعات سنگینی روبه‌رو خواهند شد. باشگاه النصر باید 15‌میلیون دلار پرداختی به کاناوارو داشته باشد.


تعداد بازدید :  377