شماره ۱۲۹۶ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ آذر
صفحه را ببند
گفت‌وگو با مدیرعامل زن تیم بادران تهران
می‌خواهیم جای استقلال و پرسپولیس را بگیریم!‍
هیچ‌ بازاریابی را برای حضور در ورزشگاه آزادی تهدید نکردیم

شهروند| شاید جالب باشد بدانيد که یک زن تیم پرحاشیه این روزهای فوتبال ایران را مدیریت می‌کند؛ شهره موسوی به عنوان مدیرعامل باشگاه بادران خیلی امیدوارانه درباره آینده صحبت می‌کند. او سعی می‌کند هیجانش را بابت حضور پرتعداد هواداران مقابل پرسپولیس کتمان کند و به همین خاطر این موضوع را عادی برمی‌شمرد. گفت‌وگو با مدیرعامل زن باشگاه بادران تهران را در ادامه می‌خوانید.
حضور حدود 15هزار هوادار بادران مقابل پرسپولیس، خیلی‌ها را شوکه کرده است؛ خودتان چنین تصوری داشتید؟
قطعا ما فکر می‌کردیم این اتفاق بیفتد. همان‌طور که در بازی‌های دیگرمان نیز هواداران زیادی به ورزشگاه می‌روند و به تشویق تیم می‌پردازند. این مسائل برای تیم ما طبیعی است. من فکر می‌کنم تیم ما به یک خودباوری رسیده که به همین خاطر هواداران زیادی جلب کرده است.
اما گفته می‌شود شما از بازاریاب‌های پرتعداد شرکت‌ خود خواسته‌اید که به ورزشگاه بروند و حتی شایعه تهدید آنها نیز مطرح شده است.
هرگز این‌طور نیست. همه هوادارانی که روز جمعه برای تشویق تیم ما مقابل پرسپولیس به ورزشگاه آزادی رفتند، با قلب و علاقه و میل خودشان بود. ما به هیچ‌کس اصراری نکردیم و همه این هواداران به صورت خودجوش به تشویق بادران پرداختند. ضمن اینکه شما نباید فراموش کنید که نیمی از هواداران تیم ما خانم هستند که اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند و نتوانستند حضور پیدا کنند.
از شرایط تیم‌تان راضی هستید؟
بله، همان‌طور که گفتم تیم ما به یک خودباوری رسیده و شرایط مطلوبی دارد. ما مقابل پرسپولیس هم عملکرد خیلی خوبی داشتیم و با تمام توان به میدان رفتیم. متاسفانه داور در صحنه پنالتی پرسپولیس اشتباه کرد و اگر آن ناحقی انجام نمی‌شد ما شانس برد هم داشتیم. با این حال باید قبول کنیم که پرسپولیس تیم باتجربه و ریشه‌داری است که شرایط بسیار خوبی دارد.
تیم شما شانس خوبی برای صعود به لیگ برتر دارد؛ این مهم حاصل می‌شود؟
ما امیدوار به صعود هستیم و به طور حتم این اتفاق رخ می‌دهد. دوست داریم در لیگ یک به حواشی غلبه کرده و قهرمان شویم تا جواز حضور در لیگ برتر را به دست آوریم. ما بخش خصوصی هستیم و برای رسیدن به اهداف خود روی بازوان خود برنامه‌ریزی کرده و جلو می‌رویم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.
فکر نمی‌کنید با توجه به اینکه طرفداران تیم شما اکثرا استقلالی یا پرسپولیسی هستند، در صورت صعود بادران به لیگ برتر یک تناقض عجیب ایجاد شود؟
اگر این‌طور شود هم ایرادی ندارد. هدف ما این است که در آینده همه طرفدار بادران شوند. اگر الان از افراد می‌پرسند شما طرفدار استقلال یا پرسپولیس هستی، چه اشکالی دارد که وقتی به لیگ برتر رسیدیم، از افراد بپرسند بادرانی هستی یا خیر؛ به عبارت بهتر جای استقلال و پرسپولیس را بگیریم. این هدف‌گذاری ما بوده و ان‌شاءالله به سرانجام خواهد رسید.
حرف پایانی؟
در بازی با پرسپولیس از ورود پارچه‌ها و شعارهای ما به ورزشگاه جلوگیری شد اما ایراد ندارد. ما در جهت محبوبیت بادران گام برمی‌داریم و ان‌شاءالله به اهداف بلند‌مدت‌مان می‌رسیم.


تعداد بازدید :  368