شماره ۱۲۹۵ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۵ آذر
صفحه را ببند
خارج از گود‌

حذف ناباورانه بانک سرمایه از جام باشگاه‌های جهان| تیم والیبال بانک سرمایه که در پیکارهای والیبال جام باشگاه‌های جهان در بازی نخست خود مغلوب زاکسای لهستان شده بود و در دومین مسابقه خود هم برابر ساداکروزیرو شکست خورده بود، امشب در سومین مسابقه خود برابر لوبه ایتالیا قرار گرفت. شاگردان کارخانه در سومین مسابقه خود هم با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۷ ٫ ۲۵ بر ۲۳ مغلوب نماینده ایتالیا شدند. سیزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان از 21 تا 26 آذرماه به میزبانی لهستان و در سه شهر این کشور (ووچ، کراکوف و اوپوله) پیگیری می‌شود.
صالحی امیری در دو راهی کمیته المپیک و شهرداری| از مدت‌ها قبل زمزمه حضور رضا صالحی امیری در انتخابات کمیته ملی المپیک به گوش می‌رسید و با انتخاب او به‌عنوان یکی از خبرگان ورزشی، صالحی‌امیری اصلی‌ترین گزینه برای ریاست کمیته ملی المپیک محسوب شد. صالحی امیری تنها مشکلی که دارد، بحث دوشغله‌بودنش هست و این‌که در صورت حضور در کمیته ملی المپیک باید از معاونت فرهنگی- اجتماعی شهرداری استعفا دهد اما شهردار تهران در گفت‌وگویی تلویزیونی عنوان کرد که فکر می‌کند او ماندن در شهرداری را ترجیح دهد. با این حال باید دید صالحی‌امیری چه تصمیمی می‌گیرد، هر چند که نجفی شهردار تهران هم به قاطعیت عنوان نکرد صالحی‌امیری در شهرداری ماندنی است.
سقوط تیم‌ملی فوتبال بانوان در رنکینگ جهانی| آخرین رنکینگ فیفا در ‌سال 2017 روز گذشته منتشر شد و تیم‌ملی فوتبال بانوان ایران با دو پله سقوط در جایگاه پنجاه و ششم جهان قرار گرفت. تیم‌های ملی فوتبال آمریکا، آلمان، انگلیس، آسترالیا، کانادا، فرانسه، هلند، برزیل و ژاپن به ترتیب در جایگاه‌های اول تا دهم رنکینگ فیفا قرار گرفتند. تیم‌ملی فوتبال بانوان ایران درحالی‌ که پس از حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که فروردین‌ماه ‌سال‌جاری به میزبانی ویتنام برگزار شد، مجددا تعطیل شد و تا به امروز نیز خبری از اردوهای تیم‌ملی نیست تا تیم‌ملی از جایگاه ۵۴ جهان به جایگاه ۵۶ سقوط داشته باشد.
نایب قهرمانی ایران در بازی‌های پاراآسیایی|  سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان با نایب قهرمانی کاروان ورزشی ایران به پایان رسید. کاروان خلیج فارس ایران با 114ورزشکار موفق شد با ۳۹مدال طلا، ۴۴مدال نقره، ۳۵مدال برنز و مجموع ۱۱۸مدال درمکان دوم این مسابقات قرار گیرد.ژاپن با ۴۳مدال طلا، ۲۹مدال نقره، ۲۶مدال برنز و مجموع ۹۸مدال قهرمان مسابقات شد. کاروان ایران متشکل از ۲۹ورزشکار دختر و ۸۶ورزشکار پسر در این دوره از مسابقات حضور یافت.


تعداد بازدید :  340