شماره ۱۲۹۵ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۵ آذر
صفحه را ببند
اتفاقی که باعث عصبانیت و قهر داوران لیگ برتری شد
پذیرایی با تخم‌مرغ و سیب‌زمینی!

شهروند| برگزاری کلاس‌های داوری نیم‌فصل در جزیره کیش با حاشیه‌هایی همراه بود و مثل همیشه قاضیان مستطیل سبز از کم‌توجهی مسئولان گلایه کردند.
پذیرایی با تخم‌مرغ و سیب‌زمینی!
کلاس‌های داوری هرساله یک‌بار در ابتدای فصل و یک‌بار در نیم‌فصل برگزار می‌شود و داوران و کمک داوران تست‌های آمادگی جسمانی را در کنار کلاس‌های تئوری پشت‌سر می‌گذارند. این‌بار فدراسیون با توجه به شرایط آب و هوایی، جزیره کیش را برای برپایی این کلاس‌ها درنظر گرفته بود. یک اتفاق عجیب اما باعث عصبانیت و ناراحتی داوران لیگ برتری شد. ظاهرا در محل اقامت داوران لیگ برتری، برای صرف شام با تخم‌مرغ آب‌پز و سیب‌زمینی از آنها پذیرایی شد که تعجب داوران را به همراه داشت. این مسأله باعث ناراحتی داوران شد که چرا باید این‌گونه از آنها پذیرایی شود.
اعتراض و قهر داوران
بعد از این‌که پذیرایی سطح پایین از داوران لیگ برتری باعث ناراحتی آنها شد، برخی از افراد حاضر در این کلاس‌ها تصمیم گرفتند اعتراض خود را به گوش مسئول کمیته داوران برسانند. این پذیرایی که با هماهنگی اسپانسر داوران صورت گرفته بود، طی تماس تلفنی به فریدون اصفهانیان اطلاع داده شد. البته بعد از این‌که داوران متوجه شدند اعتراضشان به جایی نمی‌رسد، برخی از آنها تصمیم گرفتند از شب دوم شام را بیرون از هتل صرف کنند.
واکنش اصفهانیان
فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال وقتی با سوالی درباره اعتراض داوران به پذیرایی با تخم‌مرغ و سیب‌زمینی مواجه شد، پاسخ داد: «چنین ‌چیزی نبوده که آنها قهر کنند. در هتل غذایی درست کرده بودند که گویا کیفیت لازم را نداشت و به همین دلیل برخی داوران هم گفتند ایراد ندارد و به رستوران‌ها یا فست‌فودها می‌روند و خودشان غذا تهیه می‌کنند. این اتفاق خوب نبود و باید در کیفیت غذا دقت شود تا این اتفاقات رخ ندهد.» وی در پاسخ به این سوال که اسپانسر داوران چنین غذایی را تهیه کرده بود، می‌گوید: «این اتفاق یکی دو نوبت رخ داد که در لیست غذاها اولویه هم بود اما ارتباطی به اسپانسر نداشت. غذا در هتل تهیه می‌شد و فدراسیون فوتبال شرایط میزبانی را مهیا کرده بود. شاید یکی، دو نوبت وعده‌های غذایی مناسب نبود اما محل اقامت، زمین، سالن برگزاری کلاس‌ها و... بهترین کیفیت را داشت. حالا ممکن است کلاس‌ها در برخی استان‌های دیگر برگزار شود که کیفیت غذا بالاتر باشد یا برعکس. امیدواریم دیگر این اتفاقات رخ ندهد.»

 


تعداد بازدید :  446