شماره ۱۲۹۵ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۵ آذر
صفحه را ببند
اعلام نامزدهای جشنواره سینماحقیقت

شهروند| جشنواره سینماحقیقت دارد به پایان راه نزدیک می‌شود؛ و در آخرین روزهای برگزاری این فستیوال معتبر بین‌المللی هیأت داوران جشنواره متشکل از منوچهر طیاب، محمدعلی فارسی، رامین حیدری‌فاروقی، علیرضا زرین‌دست، امیر تاجیک، معین کریم‌الدینی و مستانه مهاجر نامزدهای دریافت جایزه در این بخش را اعلام کردند.
براساس گزارش معرفی نامزدهای سینماحقیقت؛ فیلم‌هایی در جست‌وجوی فریده ساخته مشترک آزاده موسوی و کوروش عطائی و زنانی با گوشواره‌های باروتی به کارگردانی رضا فره‌مند با ۷ عنوان نامزدی، پیشتاز لیست دریافت جایزه از بخش مسابقه ملی در آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت هستند. پس از این دو فیلم، مستند بانو قدس ایران ساخته مصطفی رزاق‌کریمی با ۵ نامزدی، در رتبه دوم جای گرفته است. این همان فیلمی است که در روزهای اول جشنواره به نمایش درآمدن یا نیامدنش بحث و جنجال زیادی به وجود آورد.
گفتنی است؛ در این بین فیلم‌های وه انتیوک شاپور (سودابه مجاوری) و علی آقا (کامران حیدری) هم در ۴ رشته نامزد دریافت جایزه شده‌ و روی پله سوم ایستاده‌اند.  مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت از ساعت ۱۸ عصر یکشنبه ۲۶ آذرماه ۹۶ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.


تعداد بازدید :  412