شماره ۱۲۹۵ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۵ آذر
صفحه را ببند
ویترین خانواده

گوشت خارجی کیلویی 15‌هزار تومان
ایسنا| هر کیلوگرم گوشت قرمز وارداتی به صورت میانگین ۴.۴دلار به کشور وارد می‌شود که با درنظرگرفتن قیمت میانگین حدود ۳۵۰۰ تومانی برای نرخ ارز می‌توان گفت که هر کیلوگرم گوشت وارداتی حدود ۱۵‌هزار تومان قیمت دارد.
حسن رکنی، معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای تأمین نیاز مردم به گوشت قرمز به‌عنوان یکی از محصولات پروتیینی اساسی به حدود ۹۰۰‌هزار تن گوشت در‌ سال نیازمندیم که ۸۲۰‌هزار تن آن معادل ۹۰‌درصد نیاز بازار در کشور تولید می‌شود و مابقی نیاز ۱۰‌درصدی (حدود ۱۰۰‌هزار تن) را نیز می‌توانیم از دیگر کشورها تأمین کنیم اما با توجه به این‌که ۹۰‌درصد نیاز داخلی از محل تولید تأمین می‌شود، همه نگاه وزارت جهاد کشاورزی حمایت‌ از تولیدکننده و نهایتا مصرف‌کننده در درجه اول است.

فضای تبلیغات در قبضه برندهای خارجی
ایسنا| دبیرکل انجمن لوازم خانگی ضمن تأکید بر لزوم استفاده‌ جدی کسب‌وکارها از ابزار بازاریابی و اشاره به بالابودن هزینه تبلیغات در ایران گفت که برندهای خارجی فضای تبلیغات محیط را قبضه کردند. آرمان خالقی گفت: رقبای خارجی به خوبی از ابزار تبلیغات و بازاریابی استفاده می‌کنند. با وجود آن‌که می‌دانیم از رقبای خارجی قطعا یک قدم عقب‌تر هستیم، معمولا زمانی به فکر بازاریابی می‌افتیم که یک بازار محصول را از دست داده‌ایم یا به رقبا واگذار کردیم.
عضو هیأت‌مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران افزود: امروز تولیدکنندگان ما توان این را ندارند که ماهی120‌میلیون تومان برای یک بیلبورد در اتوبان‌های تهران هزینه کنند یا تبلیغات گرانقیمت صداوسیما را مورد استفاده قرار بدهند، درحالی‌ که امروز فضای بازاریابی نوین به‌خصوص بازاریابی دیجیتالی می‌توانند بشدت هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات کسب‌وکارها را کاهش دهند.


تعداد بازدید :  319