شماره ۱۲۹۵ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۵ آذر
صفحه را ببند
ورزش جهان

توافق بیل با یونایتد؟| درحالی‌ که آینده گرث بیل در تیم فوتبال رئال‌مادرید مبهم است، نشریه «دیاریو گل» اسپانیا مدعی شد که منچستریونایتد و گرث بیل به توافق با یکدیگر رسیده‌اند و این بازیکن ولزی تابستان آینده به جمع شیاطین سرخ اضافه خواهد شد. براساس این گزارش، طرفین حتی پیش‌قراردادی نیز بین خود امضا کرده‌اند.
ابراز انزجار مجری قرعه‌کشی از حرکت «تهوع‌آور» صهیونیست‌ها| گری لینکر، ستاره سابق تیم‌ملی انگلیس که دوهفته پیش مجری مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی 2018 در مسکو بود، در صفحه توییتر خود، اقدام به بازنشر کلیپی از حرکات وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی در اسراییل کرده است. این کلیپ که توسط گروهی از حامیان حقوق بشر در قدس تهیه شده است، دستگیری عده‌ای از کودکان و جوانان فلسطینی و بازداشت آنها توسط نظامیان مسلح اسراییلی را در یک قفس کوچک به تصویر کشیده است. لینکر این اقدام اسراییلی‌ها را تهوع‌آور توصیف کرد.
احضار مورینیو به کمیته انضباطی| ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد به خاطر اظهاراتش در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در دربی منچستر در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس به کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس احضار شد. او در نشست خبری قبل از بازی اظهار داشت بازیکنان منچسترسیتی با یک نسیم به زمین می‌افتند و تیم پپ گواردیولا را متهم کرده بود با خطاهای تاکتیکی، مانع از شکل‌گیری بازی حریف می‌شود. گفته می‌شود احتمال محرومیت مورینیو وجود دارد.
سرقت از منزل سرمربی پاری‌سن‌ژرمن| منزل اونای امری، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در حین حضور او روی نیمکت تیمش در بازی اخیر جام حذفی فرانسه مقابل استراسبورگ مورد دستبرد سارقان قرار گرفت. طبق گزارش پلیس، خانه امری واقع در طبقه هفتم یک آپارتمان در ناحیه 16 پاریس توسط سارقان مورد دستبرد واقع شد و بازبینی صحنه‌های ضبط‌شده از دوربین مداربسته نشان داده علاوه بر 2پیراهن نیمار، ستاره برزیلی تیم، اشیای قیمتی مانند یک‌ساعت رولکس 7‌هزار یورویی و برخی مدارک نقل و انتقالاتی و اسناد باشگاه هم به سرقت رفته است.


تعداد بازدید :  364