شماره ۱۲۹۳ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ آذر
صفحه را ببند
ویترین ایران

مدیران ایرباس و بویینگ
به ایران می‌آیند
سرپرست روابط‌عمومی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر از سفر مدیران ایرباس و بویینگ در هفته آینده به تهران برای نهایی‌شدن بخش فاینانس‌ها خبر داد و گفت: ترجیح ما استفاده از منابع مالی شرکت‌های داخلی است. اصغرزاده با اشاره به آخرین تصمیمات درباره تأمین فاینانس قراردادهای هواپیماهای جدید گفت: اخیرا با شرکت‌های داخلی برای تأمین فاینانس‌ها وارد مذاکره شده‌ایم. او با بیان این‌که برای تأمین فاینانس اولویت با شرکت‌های داخلی است، گفت: ترجیح این است که برای تأمین منابع مالی خرید هواپیماهای جدید وابسته به شرکت‌های خارجی نباشیم.

تردید در تحقق درآمد مالیات
صداوسیما| حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه تولید ملی مجلس با اشاره به پیش‌بینی درآمد مالیاتی در لایحه بودجه‌ سال ۹۷، گفت: تحقق این میزان درآمد از محل دریافت مالیات محل تردید است مگر آن‌که جلوی فرار مالیاتی را بگیریم.
او گفت: میزان دریافت مالیاتی که دولت برای‌ سال آینده پیش‌بینی کرده، ۱۰ تا ۱۵‌درصد بیش از درآمد امسال است که به نظر نمی‌رسد با تداوم شرایط رکود فعلی و رونق نسبی یکسری شاخص‌ها تحقق‌پذیر باشد، مگر آن‌که جلوی فرار مالیاتی را بگیریم یا رونق اقتصادی ما به قدری باشد که این درآمد محقق شود.

400‌میلیارد تومان
 گردش مالی لوستر
شهروند|  صنعت لوستر و چراغ‌های تزیینی ایران که در میان ۵ برند دنیا و در کنار کشورهای ایتالیا، چک، فرانسه و چین قرار دارد، از گردش مالی 400‌میلیارد تومانی برخوردار است. آمارها نشان می‌دهد که انواع لوستر ایرانی به کشورهای مختلف آسیای مرکزی و منطقه قفقاز و حتی ایتالیا که یکی از به ‌نام‌های صنعت هنر لوستر جهان است، صادرمی‌شود و سالانه بیش از 260‌میلیون دلار ارز عاید کشور می‌کند.
حالا قرار است 19 شرکت خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ترکیه، چین و تایوان و 201 شرکت داخلی در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی لوستر ایران از 3 تا 6 دی حضور یابند.


تعداد بازدید :  350