شماره ۱۲۹۳ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ آذر
صفحه را ببند
خارج از گود‌

دعوت مودریچ از برانکو برای بازی رئال مادرید|لوکا مودریچ، بازیکن ملی‌پوش کرواسی و بازیکن سابق برانکو ایوانکوویچ که اکنون در رئال توپ می‌زند، از سرمربی پرسپولیس و زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم‌ملی کرواسی دعوت کرد تا دیدار رئال‌مادرید در جام باشگاه‌های جهان را به نظاره بنشینند. بر همین اساس، برانکو ایوانکوویچ با هماهنگی و مرخصی از سوی باشگاه پرسپولیس، در سفری یک‌روزه، پس از تمرین سرخپوشان راهی امارات شد.
6 ایرانی در کنفدراسیون قایقرانی آسیا|پس از پایان جلسه کنفدراسیون کانوئینگ آسیا طی نامه‌ای به کشورها اعضای کمیته‌های تخصصی معرفی شدند. بر این اساس علاوه بر حضور احمد دنیامالی به‌ عنوان نماینده قاره‌ای در هیأت‌رئیسه فدراسیون جهانی و نایب‌رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا و حسن تیمورتاش به ‌عنوان رئیس کمیته ورزش برای همه، 6 عضو ایرانی کمیته‌های دیگر نیز معرفی شدند. مسعود مهدوی‌نیا عضو کمیته آب‌های آرام، کتایون اشرف عضو کمیته اسلالوم، عباس شادمان عضو کمیته ماراتن، فرحناز امیرشقاقی عضو کمیته آزاد، علیرضا رومنده عضو کمیته مسابقات اقیانوسی و بردیا مهرجو عضو کمیته آب‌های خروشان و رفتینگ شدند.
خریداری 1300 بلیت جام‌جهانی توسط ایرانی‌ها| حمیدرضا آصفی، مشاور امور بین‌المللی فدراسیون فوتبال از خریداری‌ 1300 بلیت جام‌جهانی توسط ایرانی‌های خارج از کشور خبر داد. او در این خصوص گفت: «فدراسیون جهانی فوتبال 8‌درصد ظرفیت ورزشگاه‌ها را به کشور مستقر در زمین اختصاص داده است که برای ما چیزی حدود سه‌هزار صندلی خواهد شد و تاکنون 1300 صندلی توسط ایرانی‌های خارج از کشور خریداری شده است.»
تکذیب تغییرات مدیریتی در سپاهان| منوچهر نیکفر، رئیس هیأت‌مدیره باشگاه سپاهان درباره شایعه تغییرات در مدیریت این باشگاه گفت: هیچ‌گونه بحثی در خصوص تغییرات مدیریتی در باشگاه نداشته‌ایم. تغییرات و بحث‌هایی را برای تقویت کادرفنی مدنظر داشتیم که انجام شد و امیدواریم تأثیرگذار باشد، اما بحث تغییرات مدیریتی در باشگاه به هیچ‌وجه مدنظر نبوده و برنامه‌ای در این حوزه نداریم.»


تعداد بازدید :  323