شماره ۱۲۹۳ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ آذر
صفحه را ببند
سلطانی‌فر: تیم‌ملی دغدغه مالی نداشته باشد
حمایت همه‌جانبه وزیر ورزش از کی‌روش

شهروند| حمایت بالاترین مقام ورزش در کشور از تیم‌ملی فوتبال ایران بهترین خبری است که این روزها می‌تواند به گوش کارلوس کی‌روش برسد. سرمربی تیم‌ملی که بارها از حمایت‌نشدن تیم‌ملی گله کرده، می‌تواند با خواندن حرف‌های وزیر ورزش به موفقیت تیمش در روسیه امیدوارتر شود.
کمپی مجهز برای تیم‌ملی
بعد از انتقادهای تند کارلوس کی‌روش از وضع آماده‌سازی تیم‌ملی و حمایت‌نشدن از طرف نهادهای مهم ورزش، ستادی با نام هماهنگی و پشتیبانی از تیم‌ملی شکل گرفت. در این ستاد که اولین جلسه آن دیروز برگزار شد، وزیر ورزش اخبار امیدوارکننده‌ای را اعلام کرد. او از انتخاب و رزرو کمپی مجهز در روسیه برای تیم‌ملی خبر داده که قرار بوده کمپ تیم‌ملی ایتالیا باشد: «کمپ ایران در روسیه یکی از بهترین و کامل‌ترین کمپ‌های ورزشی جهان است که تمام مسائل مالی آن بررسی شده و در اختیار تیم‌ملی قرار خواهد گرفت. در این کمپ اعضای تیم‌ملی وضع بسیار خوبی خواهند داشت تا درنهایت آرامش برای برگزاری 3 دیدار بزرگ بین‌المللی آماده شوند.»
مشکل مالی نداریم
یکی از دغدغه‌های ویژه کارلوس کی‌روش برای موفقیت تیم‌ملی در روسیه برگزاری بازی‌های تدارکاتی است. کی‌روش بارها تأکید کرده ایران به بازی‌های دوستانه بزرگ نیاز دارد که سلطانی‌فر هم با سرمربی تیم‌ملی هم‌عقیده است: «تیم ملی با خاطری آسوده فقط به فکر بازی‌های تدارکاتی و نتایج خوب در مرحله نهایی جام‌جهانی باشد. با حمایتی که دولت، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و مردم از تیم‌ملی کشور دارند، امیدوارم تیم‌ملی نتیجه‌ای مناسب و شایسته ‌شأن فوتبال ایران در جمع بزرگان فوتبال جهان به‌دست آورد.» وزیر ورزش در این دیدار به اهالی فوتبال نوید داد که تمام هزینه‌های مورد نیاز با هماهنگی بین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال تأمین و پرداخت می‌شود.
خبر خوب تاج برای کی‌روش
کی‌روش در تمام سال‌های حضورش در ایران از وضع محل تمرین تیم‌ملی گله داشته اما مهدی تاج روز گذشته از اتفاقی مهم خبر داد: «می‌خواهیم خاک چمن کمپ تیم‌ملی را عوض‌ کنیم تا چمن‌های جدید جایگزین شود. اگر این اتفاقات بیفتد و کمپ تیم‌ملی آماده شود، در اختیار تیم‌ملی قرار می‌گیرد تا یکی از برجسته‌ترین موارد توافق با کی‌روش انجام شود.» قطعا اگر تمامی وعده‌های داده‌شده درباره حمایت از تیم‌ملی عملی شود کی‌روش می‌تواند با خیالی آسوده به اجرای برنامه‌هایش امیدوار باشد.


تعداد بازدید :  114