شماره ۱۲۹۳ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ آذر
صفحه را ببند
آژير

اعزام 3 بالگرد برای یافتن شناور صیادی بوشهری
شهروند| سه بالگرد برای یافتن شناور صیادان بوشهری که  چند روز پیش در آب‌های استان بوشهر ناپدید شدند، بر فراز آبهای این منطقه به پرواز درآمدند. این شناور با 8 سرنشین شامل ناخدا و ملوان از اسکله جفره بوشهر برای صید ماهی راهی دریا شد که با طوفان مواجه شد. با توجه به شرایط نامساعد دریا، در چنین مواقعی موقعیت شناورهای حادثه‌دیده تغییر می‌یابد و با این تغییر موقعیت مکانی جست‌وجوها براساس الگوی پیش‌بینی صورت می‌گیرد. تیم‌های عملیات جست‌وجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در نخستین دقایق وقوع حادثه و به محض اطلاع‌رسانی به مرکز جست‌وجو و نجات دیر، کار خود را در منطقه آغاز کردند و این جست‌وجوها و پایش‌ها ادامه دارد. سه فروند بالگرد از بوشهر و هرمزگان و دو شناور ناجی به منطقه مفقود شدن شناور صیادی بوشهر اعزام شدند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: در پنجمین روز عملیات جست‌وجو و نجات لنج صیادی و 8 ملوان، 3 بالگرد از بوشهر، هرمزگان و شرکت نفت و گاز پارس‌جنوبی و شناورهای ناجی 8 از دیر و ناجی 18 از بندر عسلویه به منطقه اعزام شدند. بنچاری افزود: تیم اعزامی براساس الگوهای مشخص شده درحال گشتزنی و پایش از منطقه رأس‌المطاف تا غرب لاوان هستند. وی بیان کرد: بالگرد و شناور ناجی و همه نیروها در تلاش برای یافتن شناور و سرنشینان ناپدید شده اسکله صیادی جفره هستند.

مالخر اموال سرقتی در لواسان به دام پلیس افتاد
شهروند| مالخر اموال مسروقه در محدوده لواسان توسط نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شد و در بازرسی از مخفیگاه وی 40 قطعه اموال مسروقه کشف و ضبط شد.
با ارجاع پرونده‌ای از سوی مقام قضائی به این کلانتری درخصوص دستگیری یک مالخر اموال مسروقه تیمی از ماموران این کلانتری برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.
با شناسایی مخفیگاه این متهم عملیاتی با هماهنگی‌های لازم انجام شد که طی آن این سارق و یکی از همدستانش که سارق بود، در محل دستگیر و برای بازجویی به کلانتری
 منتقل شدند.
متهم و همدستش به کلانتری منتقل شدند و در بازرسی از مخفیگاه وی40 قطعه اموال مسروقه از جمله گوشی تلفن‌همراه، ضبط ‌صوت، تجهیزات صنعتی، لوازم خودرو، دوربین، سیم و کابل برق و مخابراتی، رینگ و لاستیک و غیره کشف شد.
گفتنی است متهم و همدستش نیز در کلانتری به جرایم خود مبنی بر سرقت و مالخری اموال مسروقه اعتراف كرده و پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شدند.


تعداد بازدید :  237