شماره ۱۲۹۳ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ آذر
صفحه را ببند
دل‌تورو پیشتاز گلدن‌گلوب شد

شهروند| نامزدهای جوایز سینمایی گلدن‌گلوب که به انتخاب انجمن مطبوعات خارجی‌ هالیوود اهدا می‌شود، معرفی شدند. مطابق اخبار منتشرشده، در میان نامزدهای اعلام‌شده از سوی دست‌اندرکاران برگزاری، فیلم شکل آب، ساخته گی‌یرمو دل‌تورو با نامزدی در ۷ رشته پیشتاز است.
هفتادوپنجمین مراسم گلدن‌گلوب که قرار است برترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی نمایش‌داده‌شده در‌ سال ۲۰۱۷ را انتخاب کند، هشتمین روز از ‌سال جدید میلادی در کالیفرنیا برگزار خواهد شد. در این مراسم که به مجری‌گری ست مایرز، مجری سرشناس آمریکایی برگزار می‌شود، بعد از فیلم شکل آب، پُست ساخته استیون اسپیلبرگ و سه بیلبورد از مارتین مک‌دونا در 6 شاخه شانس کسب جایزه دارند.
جایزه‌های گلدن‌گلوب در دو بخش جداگانه سینما و تلویزیون که در آیتم‌های مختلفی مانند بهترین فیلم سینمایی و فیلم یا سریال‌های تلویزیونی درام و کمدی یا موزیکال، کارگردانی، بازیگر نقش اصلی و مکمل مرد و زن درام و کمدی یا موزیکال، فیلم خارجی، انیمیشن، فیلمنامه، موسیقی متن و... اعطا می‌شود، یکی از مهمترین معیارها برای تخمین میزان شانس یک فیلم در اسکار که حدود یک ماه بعد از گلدن‌گلوب برگزار می‌شود، به‌شمار می‌آید. امسال در بین نامزدها اسامی بزرگی چون کریستوفر نولان، تام هنکس، دانیل دی‌لوئیس، گری اُلدمن، مریل استریپ، میشل ویلیامز، جودی دنچ، رابرت دنیرو، نیکل کیدمن، جود لا، جسیکا لانگ و ریس ویترسپون احتمالا شانس خوبی در اسکار نیز خواهند داشت. همان‌طور که بی‌توجهی به نفس نرگس آبیار می‌تواند به معنای کاهش شانس این فیلم در اسکار باشد.


تعداد بازدید :  404