شماره ۱۲۹۳ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ آذر
صفحه را ببند
ورزش جهان

بازگشت قهرمان دوپینگی المپیک به میادین| ایلیا ایلین، قهرمان وزنه‌برداری 105کیلوگرم قزاقستان که به دلیل دوپینگ از مدال‌های طلای المپیک پکن و لندن محروم شد، قصد دارد ماه ژوئن دوباره به میادین بازگردد. هدف او شرکت در بازی‌های المپیک 2020 است. ایلین درحال حاضر تا ‌سال 2018 از فعالیت ورزشی رسمی محروم است.
هشدار شیوع دیفتری در آستانه شروع بازی‌های آسیایی 2018|  مسئولان سلامت اندونزی اعلام کردند، از پارسال تاکنون شیوع دیفتری در جاکارتا 42‌درصد افزایش داشته است. در کل اندونزی 590 مورد ابتلا به دیفتری مشاهده شده که منجر به 32 مرگ شده است. جاکارتا قرار است ‌سال آینده میزبان بازی‌های آسیایی باشد و همین مسأله شیوع دیفتری نگرانی‌های زیادی را در رابطه با میزبانی این کشور به وجود آورده است.
ادامه تنش میان رونالدو و ایسکو |  اختلاف و تنش میان کریستیانو رونالدو و ایسکو از تابستان اخیر آغاز و همچنان ادامه دارد، جایی که فوق‌ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها مخالف قرارگرفتن نام دوست صمیمی‌اش یعنی خامس رودریگس در لیست فروش بود و از سران باشگاه رئال‌مادرید خواسته بود تا ایسکو را به جای خامس کلمبیایی در لیست فروش قرار دهند، اما درنهایت این اتفاق نیفتاد. ایسکو هم این موضوع را به اطلاع هم‌تیمی‌های اسپانیایی خود رسانده و از رونالدو به آنها شکایت کرده است.
فسخ قرارداد گلر میلان به دلیل فساد اخلاقی|  مینو رایولا، مدیر برنامه‌های جان‌لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان جوان میلان و تیم‌ملی ایتالیا درخواست ابطال تمدید قرارداد موکلش را به دلیل سوءاستفاده اخلاقی و روانی به باشگاه میلان ابلاغ کرده است. حتی خود دوناروما نامه‌ای به مدیران میلان نوشته و در آن از «هدف فشار‌های روانی» قرارگرفتن اعتراض کرده است.
کونته حمایت مدیران چلسی را از دست می‌دهد|  چلسی در فصل جاری، نمایشی قاطع همچون فصل گذشته که به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید، نداشته است. تیم آبی‌پوش یک روز خوب بوده و یک روز دیگر متزلزل نشان داده است. این افت و خیز‌ها درحالی رخ داده که در تابستان 190‌میلیون پوند هزینه روی دست باشگاه برای خرید بازیکن جدید گذاشته است. براساس اعلام امروز دیلی‌میرر، سرمربی ایتالیایی با توجه به شرایط پیش‌آمده کم‌کم درحال از دست‌دادن حمایت کامل مقام‌های تصمیم‌گیرنده استمفوردبریجی است.


تعداد بازدید :  305