شماره ۱۲۹۲ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۱ آذر
صفحه را ببند
خارج از گود‌

صالحی‌امیری در یک‌قدمی ریاست کمیته المپیک| هفتاد‌وپنجمین نشست هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک عصر دیروز و با حضور کیومرث ‌هاشمی رئیس، علیرضا دبیر و خانم شهریان نواب رئیس کمیته و برخی روسای فدراسیون‌ها برگزار شد. در این جلسه روز شنبه 2 دی‌ماه سال‌جاری به‌عنوان زمان آغاز ثبت‌نام کاندیداهای عضویت در هیأت‌رئیسه و هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک انتخاب و مقرر شد به مدت 2 هفته تا تاریخ 15 دی‌ماه ادامه یابد. همچنین خبرگان ورزشی برای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک انتخاب و معرفی شدند که در این میان نام صالحی امیری نیز دیده می‌شود. فردی که گفته می‌شود گزینه اصلی برای ریاست کمیته ملی المپیک است.
روانخواه، سرمربی جدید سپیدرود رشت|  سپیدرود رشت در 24ساعت گذشته دستخوش سونامی بزرگی شد تا جایی که مالک جدید باشگاه در ابتدا علی نظرمحمدی و دستیاران او را برکنار کرد و از انتصاب مربی برزیلی به‌عنوان جانشین خبر داد، سپس مدیرعامل باشگاه را نیز از کار برکنار کرد، اما این تنها تصمیمات کیومرث بیات مالک جدید سپیدرود نبود، چون صبح روز گذشته او تصمیم گرفت به جای سیمائو سیلمار برزیلی که به‌عنوان سرمربی جدید نام برده بود، از امیدرضا روانخواه به‌عنوان سرمربی جدید بهره ببرد و سکان هدایت تیم را به دست این مربی جوان بسپارد.
سامان قدوس مقابل آرسنال قرار می‌گیرد|  مرحله یک‌شانزدهم نهایی پیش قرعه‌کشی شد و بر این اساس اوسترشوندس با سامان قدوس باید به مصاف آرسنال برود و میلان نیز به لودوگورتس بلغارستان برخورد کرد. قدوس بعد از این اتفاق گفت: «وقتی فقط چند تیم مانده بود، می‌دانستم حریف ما آرسنال انگلیس خواهد بود. این سفری است که پیش از این در لیگ اروپا داشتیم. می‌توانیم با یکی از بهترین تیم‌های اروپایی مواجه شویم. خودمان می‌دانیم که چقدر در خانه روی زمین چمن مصنوعی و با هوای سردش خوب هستیم. تیم‌های زیادی به این شرایط عادت ندارند.»
تمدید ریاست زارعی در فدراسیون کوهنوردی|  انتخابات فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی از صبح روز گذشته محل آکادمی ملی المپیک به ریاست محمدرضا داورزنی، معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان آغاز شد. درنهایت پس از رأی‌گیری از اعضای مجمع رضا زارعی با ٣٤ رأی توانست برای 4‌سال دیگر ریاست فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی را برعهده بگیرد.


تعداد بازدید :  337