شماره ۱۲۹۲ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۱ آذر
صفحه را ببند
اعلام لیست مازاد تراکتورسازی صدای هواداران و بازیکنان را درآورد
زلزله در تبریز؛ یحیی طغیان کرد!

شهروند| تراکتورسازی درحالی ‌که نیم‌فصل اول را با حضور در رده یازدهم به پایان رساند و در تعطیلات لیگ باید مهیای نیم‌فصل دوم و لیگ قهرمانان شود، اسیر درگیری‌ها و دعواهای داخلی شده است.
طغیان ستاره‌ها در فضای مجازی
یحیی گل‌محمدی، عصر یکشنبه برای ارایه لیست ورود و خروج تراکتور در نیم‌فصل به دیدار مدیرعامل باشگاه رفت و اعلام کرد محمد نوری، سینا عشوری و محمد ابراهیمی سه بازیکن سرشناس این تیم باید برای نیم‌فصل دوم از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شوند. گل‌محمدی بعد از جلسه با آجورلو با سینا عشوری و محمد ابراهیمی تماس گرفت و شخصا تصمیم خودش را به آنها اعلام کرد. طبق تصمیم سرمربی تراکتورسازی سینا عشوری و محمد نوری در لیست مازاد قرار گرفته و محمد ابراهیمی ستاره محبوب سرخپوشان تبریزی هم طبق تصمیم گل‌محمدی با لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی صنعت نفت معاوضه می‌شود. این درحالی است که تصمیم‌های یحیی به مذاق ستاره‌های تراکتور خوش نیامده و باعث دلخوری آنها شده است. به همین دلیل عشوری و ابراهیمی در صفحه اینستاگرام خود موضع‌گیری تندی نسبت به مدیریت و سرمربی تراکتورسازی داشتند. خصوصا محمد ابراهیمی که اعلام کرده، تمایلی به معاوضه با بازیکن تیم‌های دیگر ندارد.
انتقاد تند یحیی از ستاره‌ها
یحیی گل‌محمدی از واکنش بازیکنان تیمش آن هم درحالی‌ که هنوز چیزی رسانه‌ای نشده بود، دلخور شده و با طعنه می‌گوید: «غیرت و تعصب به عکس‌های رنگارنگ و فعالیت شبانه‌روزی در فضای مجازی نیست. غیرت این است که بازیکن در پایان دو فصل مصدومیت و عملکرد نامطلوب، خودش به این تشخیص برسد که ماندنش به صلاح تیم محبوبش نیست. بازیکنى که از همه عوامل باشگاه می‌خواهد به مردم دروغ بگویند تا کسی نفهمد او باز هم نمی‌تواند به دلیل مصدومیت به میدان برود، از احساسات خالصانه مردم سوءاستفاده می‌کند. این‌که گفت‌وگوی شخصی مربی با بازیکن در اینستاگرام پخش می‌شود، واقعا تأسف‌آور است و این شرایط حتما باید اصلاح شود.» گل‌محمدی درباره ادعای ابراهیمی راجع به معاوضه با بازیکنان دیگر، توضیح می‌دهد: «موضوع معاوضه محمد ابراهیمی ابتدا از سوی صنعت نفت مطرح شد که با خودش در میان گذاشتم و گفتم این اتفاق در صورت موافقت خودت عملی می‌شود؛ اما چه معنی دارد که بازیکن یک گفت‌وگوی خصوصی را به صفحه شخصی خودش در فضای مجازی بکشاند؟ این بازیکنان می‌خواهند با استفاده از ابزاری مثل اینستاگرام از احساسات مردم برای منافع خود استفاده کنند اما من اجازه نمی‌دهم این اتفاق رخ دهد، چون به دنبال ساختن تیمی قدرتمند هستم و تسلیم منافع شخصی دیگران نمی‌شوم.» این درحالی است که هواداران تراکتور روز گذشته در تمرین این تیم از محمد ابراهیمی حمایت کردند.


تعداد بازدید :  443