شماره ۱۲۹۲ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۱ آذر
صفحه را ببند
ورزش جهان

لب‌خوانی صحبت‌های بوفون؛ می‌خواهد در یووه بماند| جان‌لوئیجی بوفون که در بازی با اینتر به دلیل مصدومیت روی نیمکت یوونتوس بود، کنار خط مکالمه کوتاهی با مدیر ورزشی تیم حریف داشت که اکنون با لب‌خوانی صورت گرفته، مشخص شد که او چه گفته است. براساس لب‌خوانی که صورت گرفته، جان‌لوئیجی بوفون در پاسخ به پرسش پی‌یرو آئوسیلیو درخصوص آینده حرفه‌ای‌اش و برنامه‌اش برای بازنشستگی گفته است: «اگر یوونتوس بخواهد ممکن است فصل آینده هم این‌جا بمانم».
فدرر ورزشکار‌ سال سوییس شد| راجرر فدرر 36ساله که در ‌سال 2017 موفق به کسب دو عنوان قهرمانی گرنداسلم، سه عنوان قهرمانی در رقابت‌های مسترز و چندین عنوان قهرمانی در رقابت‌هایی که زیر نظر اتحادیه تنیس حرفه‌ای (ATP) برگزار می‌شود، شد. عنوان برترین ورزشکار‌ سال سوییس را از آن خود کرد.
جزییات درگیری مورینیو در رختکن منچسترسیتی| نشریه سان از درگیری در رختکن منچسترسیتی، پس از پیروزی   این تیم مقابل منچستریونایتد خبر داد. مورینیو و لوکاکو از صدای بالای موسیقی که در رختکن سیتی پخش می‌شده، عصبانی شده‌اند و برای تذکردادن به آنها، به رختکن سیتی رفته‌اند.   این اقدام  آنها با واکنش تند بازیکنان منچسترسیتی همراه شده است. درگیری بالا گرفته و برخی مدعی شدند که حتی بطری آب و شیر نیز بین دو طرف پرتاب و پلیس برای جداکردن وارد عمل شده است. صدای موسیقی بالاتر رفت و سپس بازیکنان سیتی سعی داشتند یونایتدی‌ها را با این موسیقی تحقیر و تمسخر کنند. پس از بالاگرفتن درگیری، لوکاکو نیز وارد جدال شد. شایعات حاکی از آن است که در همین لحظات، کادر فنی سیتی با پرتاب بطری آب و شیر، شدت درگیری را بالاتر بردند و یکی از بطری‌ها پس از برخورد با دیوار، روی مورینیو ریخت و او را کاملا خیس کرد.


تعداد بازدید :  317