شماره ۱۲۹۲ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۱ آذر
صفحه را ببند
گفت‌وگو با مجری‌ای که قصد ریاست در بسکتبال دارد
ناظمی: فردی اصلح بیاید انصراف می‌دهم

شهروند|  مازیار ناظمی مجری، تهیه‌کننده و سردبیر قدیمی صداوسیما، سرپرست سابق اداره کل بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان، مدرس دانشگاه، دکترای ارتباطات و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی و در واقع سخنگوی وزارت ورزش و جوانان به میدان انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال وارد شده است؛ همین موضوع سوژه جذابی است تا او از برنامه‌های آینده‌اش حرف بزند.
از بزرگان اجازه گرفتم
ناظمی درباره ورودش به انتخابات فدراسیون بسکتبال گفت: «من در بسکتبال بی‌طرف هستم و هرکس بتواند کمک کند، در مدیریت آینده سهم دارد. نگاه من برگرفته از مشی اعتدال و منویات وزیر و رئیس‌جمهوری محترم، میدان‌دادن به مدیران و نسل جوان است. جامعه بزرگ بسکتبال حق انتخاب دارد، کنار بسکتبال بوده‌ام و از مشکلات و فرصت‌های این رشته شناخت بسیار خوبی دارم، اگر انتخاب شدم، با کمک حامیان مالی مدنظرم، در ابتدا معادل نیمی از بودجه سالیانه وزارت ورزش به این رشته را همراه خودم وارد حوزه اقتصادی بسکتبال خواهم کرد و پیش‌بینی‌ام ایجاد درآمد سالیانه بین 20 تا 30‌میلیارد تومان برای این رشته محبوب است. با بسیاری از بزرگان این رشته صحبت کرده‌ام و حتی از برخی از پیشکسوتان و مدیران این رشته برای ثبت‌‌نام اجازه گرفته‌ام. من برای کمک به بسکتبال آمده‌ام.»
فرد اصلح‌تر بیاید، انصراف می‌دهم
ناظمی در بخش دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: «کاملا با شرایط و قواعد انتخابات در کشور آشنا هستم و به پشتوانه همین سابقه عرض می‌کنم هم‌اکنون فضای انتخابات فدراسیون‌ها آزاد، دموکراتیک و همراه با استقبال نامزدها از طیف‌ها و نظرهای گوناگون بوده و این مهمترین دستاورد دولت تدبیر و امید است و مطمئن باشید اگر نامزدی را اصلح‌تر تشخیص دادم و برنامه بهتری برای کمک به بسکتبال و آینده آن ارایه کرد، انصراف می‌دهم و با همه توانم برای کمک به او در کنار بسکتبال کشورم خواهم بود.»
واکنش به انتقادها
کاندیدای احراز پست ریاست فدراسیون بسکتبال درباره انتقادهایی که به حضورش در این عرصه شده، بیان کرد: «برخی نقدهای عزیزان را شنیده‌ام ولی شما برای این‌که بدانید لامپ بالای سرتان سوخته، حتما نباید ادیسون (اختراع لامپ برق را به سرانجام رساند ) باشید! رئیس فدراسیون قرار است مدیریت کلان کند، ساختار ایجاد کند، انتخاب‌های صحیح با کمک مشاوران توانا داشته باشد، منابع بیاورد و با آینده‌نگری به دنبال افق‌های بزرگ برای این رشته باشد. رئیس فدراسیون بایستی حوزه ارتباطات بین‌الملل و تعامل با دنیا و کسب کرسی‌های جهانی را بفهمد و بدون حب و بغض از اهالی شایسته بسکتبال حمایت کند.»


تعداد بازدید :  137