شماره ۱۲۹۲ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۱ آذر
صفحه را ببند
انجام قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
رئال و بارسا به زمین سفت خوردند!

شهروند|  قرعه‎کشی بازی‎های مرحله یک‎هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی انجام شد که دو غول فوتبال اسپانیا با قرعه‌ای سخت مواجه شدند؛ بارسا با چلسی مصاف می‌دهد و رئال به دیدار پاری‌سن‌ژرمن می‌رود.
یووه کار راحتی مقابل تاتنهام ندارد
شاید در نگاه اول این‌طور قلمداد شود که یوونتوس توانایی شکست‌دادن تاتنهام در دو بازی رفت‌وبرگشت را خواهد داشت و به جمع هشت تیم برتر مسابقات صعود می‌کند. منتهی نکته اینجاست که یوونتوس در گروه خود که بعد از بارسلونا دوم شد و تاتنهام با پشت‌سرگذاشتن رئال‌مادرید و دورتموند به‌عنوان تیم صدرنشین به این مرحله صعود کرد. به این ترتیب بازی یوونتوس - تاتنهام یک بازی سخت برای هر دو تیم خواهد بود. ‌رم دیگر نماینده فوتبال ایتالیا هم در این مرحله باید به مصاف شاختار دونتسک اوکراین برود.
قرعه آسان 3 تیم انگلیسی
منچسترسیتی قدرتمند که صدرنشین لیگ برتر انگلیس هم هست، با یک قرعه نسبتا راحت در این مرحله از رقابت‌ها مواجه شده و باید برای صعود به مرحله بعدی بازل سوییس را از پیش‌رو بردارد که بعید به نظر می‌رسد این اتفاق رخ ندهد. لیورپول نیز با پورتو پرتغال باید بازی کند. منچستریونایتد نیز با سویا اسپانیا روبه‌رو خواهد شد و به همین ترتیب این سه تیم انگلیسی هم با قرعه راحت‌تری نسبت به سایر بزرگان اروپا مواجه شدند.
باز هم چلسی بارسلونا؛ کار راحت بایرن
بازی چلسی برابر بارسلونا بدون هیچ تردیدی یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این مرحله از رقابت‌ها خواهد بود. این دو تیم بارها در سال‌های گذشته در لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته‌اند که بازی‌های آنها با جذابیت زیادی همراه شده است. حالا هم خیلی‌ها دوست دارند ببینند در فصل جاری مسابقات این‌بار از بین دو تیمی که هدف قهرمانی دارند، چلسی به مرحله بعد صعود خواهد کرد یا بارسلونا. گفتنی است، بایرن‌مونیخ آلمان هم با قرعه‌کشی باید در دو بازی رفت‌وبرگشت به مصاف بشیکتاش ترکیه برود.
همه نگاه‌ها به بازی رئال‌مادرید- پاری‌سن‌ژرمن
بدون هیچ تردیدی جذاب‌ترین و حساس‌ترین بازی دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان بین تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و رئال‌مادرید برگزار خواهد شد. رئال قهرمان دو دور گذشته رقابت‌ها به مصاف PSG خواهد رفت که با هزینه‌های سرسام‌آور مالکان قطری‌اش به یکی از غول‌های فوتبال باشگاهی دنیا با در اختیارداشتن ستاره‌های اسم و رسم‌دار و بزرگ تبدیل شده و یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است. به این ترتیب قرعه‌کشی باعث شد مقدماتی فراهم شود؛ یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی در مرحله یک‌هشتم حذف شوند. این‌که این تیم رئال‌مادرید خواهد بود یا پاری‌سن‌ژرمن را نتیجه دو بازی رفت‌وبرگشت نشان خواهد داد.


تعداد بازدید :  319