شماره ۱۲۹۱ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۰ آذر
صفحه را ببند
میز خبر

اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره انتشار عکسی در فضای مجازی
پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات| وزارت اطلاعات اعلام کرد: تصویر منتشر شده از یک فرد تحت عنوان «یک جاسوس در قم» مربوط به یک گردشگر روسی است. وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دنبال انتشار تصویری از یک جاسوس در قم در فضای مجازی، این فرد یک تبعه روسی است که به عنوان گردشگر وارد کشور شده است. بنابر اعلام وزارت اطلاعات، نام این تبعه روسی، بنپسیون چودونستکی است که دی ماه سال گذشته با دریافت روادید در فرودگاه به منظور اقامت یک ماهه وارد کشور می‌شود و از بدو ورود مورد رصد اطلاعاتی قرار می‌گیرد. وی بعد از دو روز اقامت کشور را ترک می‌کند.

معاون سیاسی وزیر کشور:
بنای تغییر
 چند استاندار دیگر را داریم
ایلنا| اسماعیل جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به این سوال که پرونده تغییر استانداران کی به پایان می‌رسد؟ تصریح کرد: در چند استان بنای تغییر داریم که احتمالا دو، سه استان هستند و بعد از آن، پرونده تغییرات در این مقطع بسته می‌شود. وی در پاسخ به سوالی درباره رویکرد دانشگاه آزاد درخصوص عدم سخنرانی اصلاح‌طلبان نیز بیان کرد: قبل از آخرین جلسه کمیسیون دانشجویی، این موضوع مطرح شد و نماینده دانشگاه آزاد در جمع مابقی نمایندگان این مسأله را تکذیب کردند و گفتند چنین چیزی مطرح نیست.
جبارزاده در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا برنامه‌ای به خاطر فشارهای نهادهای خارج از دانشگاه لغو شده باشد؟ عنوان کرد: ورود نهادهای بیرونی را دراین‌باره منع کرده بودیم و هیچ برنامه‌ای لغو نشده است. گزارشاتی داریم که به خاطر عدم هماهنگی یا لغو و تأخیر در پروازها برنامه‌ای لغو شده باشد ولی عدم برگزاری به خاطر دخالت نهادهای خارج از دانشگاه نبوده‌اند.


تعداد بازدید :  482