شماره ۱۲۹۱ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۰ آذر
صفحه را ببند
ویترین خانواده

تعویض 5‌میلیون لامپ پرمصرف تهران
ایلنا| محمودرضا حقی‌فام، معاون توزیع توانیر گفت: برنامه داریم تا در کلانشهر تهران بیش از 5‌میلیون لامپ پرمصرف را با لامپ‌های LED تعویض کنیم که این امر می‌تواند در مدیریت بار مصرف پایتخت بسیار موثر باشد. حقی‌فام با اشاره به برنامه‌های جدید وزارت نیرو برای مدیریت مصرف در تابستان‌ سال 97 نسبت به ‌سال گذشته، گفت: امسال بنا داریم تا از طریق راه‌اندازی سیستم IOT با همکاری مخابرات کشور، بار سرمایشی و گرمایشی ادارات و سازمان‌های دولتی را مدیریت كرده و کاهش دهیم.

شناسایی کاریابی‌های غیرمجاز مجازی
مهر| کانون دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی‌های سراسر کشور با ابلاغ اطلاعیه‌ای به کاریابی‌های سراسر کشور از آغاز شناسایی کاریابی‌های غیرمجاز فعال در فضای مجازی خبر داد. در همین حال مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی‌های وزارت کار از مکاتبه با دادستانی کل کشور برای دریافت مجوز مسدود‌کردن کاریابی‌های غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد تا پس از جلوگیری از فعالیت، اقدام قضائی علیه آنها انجام شود. در حال حاضر ۸۰۰ مرکز مشاوره شغلی و کاریابی داخلی و حدود ۱۱۰ کاریابی خارجی در سطح کشور به صورت مجاز فعالیت می‌کنند و متقاضیان باید از طریق سایت وزارت کار کاریابی‌های مجاز داخلی و خارجی را استعلام کنند تا مبادا با مراجعه به کاریابی‌های غیرمجاز، با مشکل مواجه شوند.

سامانه اعلام مشکلات سپرده‌گذاران غیرمجازها
تسنیم| شماره‌های تماس برای دریافت نظرها، پیشنهادها و شکایات سپرده‌گذاران تعاونی‌های اعتبار منحله غیرمجاز افضل توس، وحدت و البرز ایرانیان (آرمان) اعلام شد.  سپرده‌گذاران البرز ایرانیان می‌توانند با شماره‌های 021-88932711 و 88932712 -021 و سپرده‌گذاران تعاونی افضل توس با تلفن 27663200- 021تماس بگیرند. سپرده‌گذاران تعاونی وحدت هم می‌توانند با تلفن‌هاي88620779 -021و 88620771 -021ارتباط برقرار کنند.


تعداد بازدید :  349