شماره ۴۲۱ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۷ آبان
صفحه را ببند
پيام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097

  حدود یکسال قبل آقای دکتر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران در مجموعه ورزشی تفریحی آجودانیه تهران طی سخنانی با حضور یک‌هزار تن از بازنشستگان و  وظیفه بگیران بانک ملی به آنان قول داد که طلب معوقه آنها در زمان کوتاهی پرداخت شود که هیچگاه این امر میسر نشد. این مسأله موجب ناراحتی و حتی بی اعتمادی بازنشستگان به قول‌های دکتر همتی شد. به همین علت بازنشستگان و وظیفه بگیران تصمیم گرفتند به‌طور خودجوش هر دوشنبه در مرکز در مقابل دفتر مدیریت بانک ملی تجمع اعتراضی داشته باشند. براساس این روال، هر بار یک مسئول با سخنگوی معترضان صحبت می‌کرد و وعده می‌داد این قشر پرتلاش که سال‌ها در بانک ملی صادقانه خدمت کرده‌اند و به حق امانت‌دار شایسته مردم بوده‌اند، چرا باید این گونه تحقیر شوند. حتی دکتر همتی به خودش زحمت نداد تا حتی یک جلسه با آنها برگزار کند و به حرف‌های این قشر آسیب‌پذیر گوش کند.  درعین حال می‌خواهیم که صدای‌مان را از طریق روزنامه «شهروند» به گوش مسئولان برسانیم تا به گلایه‌های ما که الان طولانی شده است گوش کنند، شاید از این طریق به مشکلاتمان رسیدگی شود.
شهروند: حل کردن برخی مشکلات همت عالیه می خواهد که نمی‌دانیم جناب همتی، این همت عالیه را دارند یا خیر حتما دارند که وعده داده‌اند!
   الحمدلله همه رقم کالای وارداتی در مملکت پر است. به گفته حاج آقا هاشمی وزیر بهداشت، ویروس کرونا هم توسط حجاج محترم وارد کشور شده است! خواهشا حداقل مجلس محترم قانونی وضع کند تا واردات ویروس ابولا به کشور ممنوع شود. صفرقلی خدادادی از علیشاه عوض
شهروند: خب آن وقت جنسمان جور نمی‌شودها!
  سلام و خسته نباشید و ارادت خدمت تحریریه خردمند و پرتلاش روزنامه وزین شهروند. فقط یک سوال: جناب کسری نوری عزیز تا کی باید انتظار بکشیم تا چشم‌مان به جمال مقاله‌های پربارتان روشن شود؟
شهروند: چشم به زودی روی اعصابتان راه خواهم رفت.
  به‌عنوان یک کارشناس سیاسی و مطلع عرض می‌کنم حضور خانم اشتون میان آقایان ظریف و کری سبب ایجاد شکاف بین ایران و آمریکا شده است و نباید نقش خانم اشتون در ایجاد این شکاف را نادیده گرفت. قبادعلی نوکنده از علی‌آباد کتول
شهروند: یعنی خانم اشتون برای فصل کردن آمده‌اند نی برای وصل کردن؟!
  از سرمقاله بسیار روشنگرانه و درست «شهروند» درباره ماجرای شکایت علی دایی از مایلی‌کهن سپاسگزارم. واقعا نکته درستی بود. نمی‌دانم واقعا چرا همیشه اصل را رها می‌کنیم و به فرع می‌چسبیم؟
شهروند: عادت کرده‌ایم همه مسائل را با «من بمیرم تو بمیری» حل و فصل کنیم گویا تن‌دادن به قواعد ساده اخلاقی و قانونی برایمان بسیار دشوار است!


تعداد بازدید :  218