شماره ۱۲۸۸ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۴ آذر
صفحه را ببند
خارج از گود‌

انصراف رئیس فدراسیون کبدی از حضور در انتخابات|  محمدرضا مقصودلو، رئیس فدراسیون کبدی از حضور در انتخابات این فدراسیون که قرار است 25 آذرماه برگزار شود، ‌انصراف داد. او در این‌خصوص گفت: «حرف و حدیث‌های چند صباح اخیر و اتهامات ناروایی که به بنده و خانواده من زدند سبب شد تا ترجیح بدهم دیگر در کبدی حضور نداشته باشم. ما مسابقات کبدی قهرمانی آسیا را به بهترین شکل ممکن برگزار کردیم اما برخی از تنگ‌نظران با اتهامات ناروایی درباره این‌که من فدراسیون را به شکل خانوادگی اداره می‌کنم، سعی کردند تا کارمان را زیر سوال ببرند. درحالی‌که این اتهام هرگز صحت ندارد.»
طارمی کفش طلایش را تحویل علی دایی داد| مهدی طارمی در اقدامی خداپسندانه کفش طلای خود را که پس از آقای گلی دریافت کرده بود برای فروش به سود زلزله‌زدگان تحویل علی دایی داد. قرار است این کفش طلا در مراسمی به مزایده گذاشته و به بالاترین قیمت فروخته شود تا درآمد حاصل از آن به نفع زلزله‌زدگان استان کرمانشاه هزینه شود.
حمایت وزارت ورزش از فدراسیون کشتی و کریمی| شروین اسبقیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها تأکید کرد که وزارت ورزش در کنار فدراسیون کشتی خواهد بود تا از حقانیت این فدراسیون و مواضع ورزش دفاع شود. او گفت: «اگر نامه‌ای از اتحادیه جهانی کشتی آمده باشد در اختیار فدراسیون است ولی در هر صورت با تمام توان در کنار کشتی و فدراسیون هستیم. رسول خادم در سفر آمریکاست و به محض بازگشت به ایران در جلسه‌ای با حضور ایشان و معاون قهرمانی ابعاد موضوع را بیشتر بررسی می‌کنیم. امیدوارم با توجه به جایگاه معتبری که آقای خادم در هیأت‌رئیسه اتحادیه جهانی کشتی دارد، بتوانیم از حقانیت کشتی و مواضع ورزش کشور دفاع کنیم.»
چهارشنبه، ‌قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا|  روز چهارشنبه مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا 2018 در شهر کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود را در مرحله گروهی این رقابت‌ها خواهند شناخت. درحال حاضر نمایندگان تیم‌ها در مالزی به سر می‌برند و فردا بعد از کلاس توجیهی باید خود را آماده حضور در مراسمی کنند که این بار سیاسی‌تر از همیشه برگزار می‌شود. استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و ذوب‌آهن نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند.


تعداد بازدید :  781