شماره ۱۲۸۶ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۲ آذر
صفحه را ببند
روی خط خبر

رهبر معظم انقلاب، درگذشت مرحوم چایچیان را تسلیت گفتند
پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری|  رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت شاعر قرآن و عترت، مرحوم آقای حبیب‌الله چایچیان را تسلیت گفتند. متن پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت شاعر قرآن و عترت، جناب آقای حبیب‌الله چایچیان (حسان) را به جامعه‌ ادبی کشور و شعرای ولائی و آئینی و به‌خصوص به خانواده و بازماندگان گرامی ایشان تسلیت عرض می‌کنم و حشر با اولیاء الهی را از خداوند برای ایشان مسألت می‌نمایم و شعر خوش لفظ و از دل برآمده‌ این شاعر عزیز در شمار یادگارهای ارزنده‌ شعر دینی و آئینی روزگار ما است و در خاطره‌ها و زبان‌ها خواهد ماند ان‌شاءالله. خداوند درجات وی را عالی فرماید.
سیّدعلی خامنه‌ای
۱۱ آذر ۱۳۹۶

وزیر اطلاعات:
بیش از ۱۲۰ تیم تروریستی منهدم شد
پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات|  وزیر اطلاعات با اعلام این‌که تنازع و مشاجره باعث زمینگیر شدن امت‌ها می‌شود، تصریح کرد: مسئولان و مردم باید همگرایانه در زمینه پیشبرد امور فعالیت کنند. حجت‌الاسلام محمود علوی در جلسه شورای اداری استان البرز گفت: مسائل تهران بدون پیوست امنیتی با این استان امکان‌پذیرنیست. دشمنان درصدد به چالش کشیدن امنیت کشور هستند و نیروهای امنیتی و شورای تأمین باید با هوشیاری کامل نقاط کور را شناسایی کنند تا جلوی اقدامات دشمنان را بگیریم. در شرایطی که متزلزل‌ترین شرایط امنیتی را در منطقه شاهد بودیم، در کشور اسلامی ایران به کرات شاهد ضربه خوردن تیم‌های تروریستی بودیم و بیش از 120 تیم تروریستی منهدم شد. این دستاوردها با تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف و همدلی میان آنها به دست آمده و سربازان گمنام امام زمان عج‌الله نقش بی‌بدیل خود را ایفا کرده‌اند.او گفت: با لطف خداوند، هدایت‌های مقام معظم رهبری و ایستادگی دستگاه‌های مختلف نظام، خلافت خودخوانده داعش و مسائل بزرگ را پشت سر گذاشتیم اما دشمنان همچنان اسلحه خود را کنار نگذاشته‌اند و درصدد تلاش برای ایجاد سرپل‌هایی در کشورهای دیگر ضد نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و در این مسیر نباید دچار غفلت شد.


تعداد بازدید :  343