شماره ۱۲۸۶ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۲ آذر
صفحه را ببند
دورهمی «انصاری» را حذف کرد

شهروند|  «دورهمی» شوی شبانه‌ای که با مجری‌گری مهران مدیری توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند، احتمالا وارد حاشیه شده است. اخبار و گزارش‌ها حاکی از آن دارد که کار ساخت و تولید سری جدید این برنامه از همین هفته آغاز می‌شود اما تیم تولید تغییراتی را شاهد بوده و گویا تعدادی از هنرمندان که در سری قبل در این برنامه شبانه حضور داشتند، از حضور مجدد در «دورهمی» باز مانده‌اند و مدیری ترجیح داده است کار ساخت و تولید این دور را با تیم جدید پیش ببرد. آنطور که منابع نزدیک به سازندگان این برنامه اطلاع داده‌اند، نوع نگاه و زاویه دید به محورهای مورد بحث در برنامه و نگاهی که به موضوعات اجتماعی وجود داشته، در سری جدید متفاوت خواهد بود.
ایسنا نیز گزارش داده است: قرار است در سری جدید برنامه «دورهمی»، آیتم‌های دیگری اضافه شود، اما به‌طورکلی برنامه با همان محوریت و اجرای مهران مدیری تولید خواهد شد. سروش جمشیدی تنها بازیگری است که در سری جدید «دورهمی» حضور خواهد داشت.
بنا بر این گزارش، یکی از اصلی‌ترین تغییرات سری جدید «دورهمی»، غیبت مه‌لقا باقری و سیامک انصاری است. پخش فصل جدید «دورهمی» پس از ضبط چند قسمت در این هفته، روانه آنتن خواهد شد. از تغییرات اساسی «دورهمی» در سری جدید، تغییر دکور و لوکیشن این مجموعه است.


تعداد بازدید :  388