شماره ۱۲۸۶ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۲ آذر
صفحه را ببند
ورزش جهان

شکایت گرمیو از بارسلونا به فیفا| قهرمان جدید باشگاه‌های آمریکای جنوبی از مسئولان باشگاه بارسلونا به فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کرد. انتشار تصویری از آرتور،‌ بازیکن تیم فوتبال گرمیوی برزیل با پیراهن بارسلونا در کنار آندره کوری، استعدادیاب‌ باشگاه بارسلونا در برزیل- کسی که نقشی کلیدی در پیوستن نیمار به آبی‌ و‌ اناری‌ها نیز داشت- موجی از خشم را در میان طرفداران و مدیران باشگاه برزیلی به وجود آورده است و به همین دلیل آنها به فیفا شکایت کرده‌اند.
رکوردشکنی یوونتوس در فوتبال ایتالیا| در حساس‌ترین بازی هفته پانزدهم رقابت‌های سری A دو تیم مدعی و سرشناس یوونتوس و ناپولی به مصاف هم رفتند. این دیدار که در ورزشگاه خانگی ناپولی برگزار شد، درنهایت با یک گل به سود یوونتوس به پایان رسید. یوونتوس با گلزنی در این دیدار توانسته است در 44 بازی پی درپی در لیگ ایتالیا گلزنی کند و رکوردی تاریخی در فوتبال ایتالیا را به نام خود ثبت کند.
واکنش والورده به امکان جذب کوتینیو|ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا درباره قوت‌گرفتن شایعات درباره حضور کوتینیو در این تیم در نقل و انتقالات زمستانی توضیحات جالبی ارایه داد و گفت: «مشکل اینجاست که ما در مورد بازیکنانی در این مقطع صحبت می‌کنیم که نمی‌توانیم با آنها قراردادی را امضا کنیم و آنها را به خدمت بگیریم. زمانی که بازار زمستانی هنوز آغاز نشده، ما مجبور نیستیم وقت خود را صرف این مسائل کنیم. کوتینیو بازیکن بزرگی است که عضو تیمی دیگر است و من به بازیکنان خودم علاقه دارم».
برادر مسی بازداشت شد| دادستانی آرژانتین دستور دستگیری یکی از برادران لیونل مسی را صادر کرده است. مقامات امنیتی آرژانتین مدعی شدند ماتیاس مسی که به‌طور غیرقانونی اسلحه حمل می‌کرد، توسط پلیس بازداشت شد. در گزارشی دیگر از ایستگاه پلیس مرکزی بوینس آیرس آمده است که این سلاح به صورت جداگانه در داخل یک قایق یافت شده که در رودخانه پارانا سقوط کرده بود. برادر مسی البته تصادف سختی داشته و مدتی در بیمارستان تحت‌ کنترل بوده و همین تصادف عجیب و فرار موقت از دست پلیس باعث مشکوک‌شدن نیروهای امنیتی شده است. داخل قایق پیداشده، اثراتی از خون هم به ثبت رسیده که می‌تواند برای برادر مسی درسرساز شود.

 


تعداد بازدید :  287