شماره ۱۲۸۶ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۲ آذر
صفحه را ببند
ذره‌بين

پدر معتاد کودک 3 ساله‌اش را کشت
خبرگزاری صداوسیما| کودک‌آزاری جان پسر ۳ساله را در گنبدکاووس گرفت. روزجمعه حوالی عصر از بیمارستان کودکان در شهرستان گنبدکاووس با نیروی انتظامی مبنی بر کودک‌آزاری تماس گرفته شد. نیروهای پلیس و آگاهی، به محل مورد نظر رفته و به بررسی و تحقیق پرداختند و آثار سوختگی سیگارروی بدن مشهود بود، ضمن این‌که آثار کبودی روی پا و بدن کودک مشاهده می‌شد. کودک فوت‌شده 3‌سال داشت و جنسیتش پسر بود که بر اثر شدت جراحات در موقع تحویل به بیمارستان در حالت کما بود و این کودک خردسال بر اثر شدت همین جراحات دیروز درگذشت. فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس اعلام کرد: در تحقیقات به عمل آمده، متوجه شدیم پدر این کودک اعتیاد شدید به موادمخدر دارد و باعث این کودک‌آزاری شده است که در مرحله نخست منکر هرگونه آزار و اذیت شد، اما در رویایی با اسناد و مدارک لب به اعتراف گشود و علت این کار را فشار اقتصادی و اعتیاد خود اعلام کرد. سرهنگ علی‌فر گفت: پدر خاطی دستگیر و برای دیگر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضائی شد.

سقوط مرگبار مرد جوان از روی پل طبیعت
شهروند| پل طبیعت برای دومین‌بار محلی برای مرگ خودخواسته یک جوان شد. تیرماه‌ سال 95 یک پسر 25ساله با پرت‌کردن خود از روی پل طبیعت جان خود را از دست داد. حالا پس از گذشت یک‌سال و 5 ماه، مرد جوانی خودش را از روی همین پل به زمین پرتاب کرد و در بیمارستان جانش را از دست داد. ساعت 22:30 شب نهم آذرماه جاری از طریق ماموران کلانتری 103 گاندی به منافی آذر، بازپرس کشیک قتل پایتخت خبر رسید که مرد جوانی بر اثر سقوط از روی پل طبیعت جان خود را از دست داده است. بلافاصله قاضی کشیک به همراه ماموران موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و برای بررسی موضوع راهی محل حادثه شدند. تحقیقات و بررسی‌ها از محل حادثه نشان داد که قربانی مرد 27ساله‌ای است که پس از سقوط از روی پل طبیعت در مسیر شمال به جنوب اتوبان شهید مدرس زخمی شده است. این مرد که هنوز نفس می‌کشید، بلافاصله به بیمارستان فیروزگر منتقل شد اما در آن‌جا اقدامات پزشکی و درمانی بی‌نتیجه بود و درنهایت به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. در حال حاضر نیز به دستور سجاد منافی‌ آذر، بازپرس امور جنایی تهران جسد به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات درباره این پرونده و شناسایی هویت قربانی ادامه دارد.

مصدومیت 22نفر براثر تصادف
ایرنا| بر اثر برخورد مینی‌بوسي با یک دستگاه نیسان در محور تبریز- آذرشهر 22 نفر مصدوم شدند. این حادثه صبح شنبه اتفاق افتاد. پس از اعلام سانحه به مرکز فوریت‌های پزشکی چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس جهت رسیدگی به مصدومان عازم محل حادثه شدند. این مینی‌بوس حامل کارگران یک شرکت تولیدی در شهرک شهید سلیمی بود. آذرشهر به دلیل واقع‌شدن مهمترین شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌شرقی در آن از محورهای پرتردد و حادثه‌خیز استان محسوب می‌شود. در همین حال فرمانده پلیس راه آذربایجان‌شرقی به خبرنگار ایرنا گفت: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است. سرهنگ جواد ناموران افزود: البته فقط سه‌نفر از مصدومان این حادثه در بیمارستان آذرشهر بستری شدند.

سارق مسلح بانک در بیمارستان فوت کرد
سارق مسلح بانک میدان انقلاب شهر اراک در بیمارستان جان باخت. به دنبال وقوع یک سرقت مسلحانه در یکی از شعبه‌های بانک شهرستان اراک و زخمی‌شدن سارق در درگیری مسلحانه با مأموران انتظامی، فرد سارق به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت کرد. سرقت مسلحانه از بانک تجارت در اراک ساعت13:30 مورخ ۳۰ آبان امسال اتفاق افتاد که دقایقی بعداز سرقت، فرد سارق در یکی از محله‌های شهرستان شناسایی و در عملیات دستگیری، یکی از مأموران نیروی انتظامی و سارق مسلح مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.


تعداد بازدید :  319